zondag, november 29, 2009

Is hier nog iemand?

Er mailde een mevrouw. Ze zei dat ze van de Libelle was en ze vroeg of ik alstublieft een eindejaarscolumn voor haar wou schrijven. Ik heb een kort en krachtig ja teruggemaild, content dat iemand me een reden bezorgt om opnieuw te schrijven. Een echte schrijver wordt tot schrijven gedwongen door die beruchte innerlijke schrijversdwang. Ik ben geen echte schrijver, ik heb daar een mevrouw van de Libelle voor nodig.

Ze stuurde het DNA van Libelle mee. Zo noemde ze het: DNA. Libelle is warm, betrouwbaar, écht en herkenbaar. Echt met een accent aigue. De Libelle-vrouw is 35, heeft twee kinderen. Ze wil graag mee zijn maar valt niet graag op.

Ik doop mijn pen in vitriool, en ik begin.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dag Koen,

ik wilde net je blog uit mijn lijst met 'favorieten' verwijderen, tot ik merkte dat je toch weer wat gepost hebt.
Aanvankelijk las ik je blog om het lopen, maar daar ben je mee gestopt (en ik moet bekennen, bij mij staat het ook wel op een érg laag pitje - met accent aigue), later werd het mijn wekelijkse portie blogvoer. Groot was de teleurstelling wanneer bleek dat ik mijn honger hier niet langer kon stillen.

Ik hoop dus dat je ons terug wat inkijk in je lees- en ander leven geeft. En als je dan niet voor jezelf schrijft, doe het dan voor de hongerigen.

veel liefs

29 november, 2009 20:27  
Blogger koen fillet said...

Het is de schuld van Facebook, Anoniem. En Facebook na Facebook is Twitter gekomen. En na Twitter komt vast weer iets nieuws. Alleen de radio, dat blijft.

29 november, 2009 20:46  
Blogger San F. Yezerskiy said...

Fieuw. Eindelijk.

29 november, 2009 21:34  
Anonymous ann said...

eindelijk, welkom terug!

30 november, 2009 22:14  
Blogger Unknown said...

Dag Koen,

Ben blij dat je hier nog eens iets intikt. Ik volg je ook via Facebook en Twitter, maar stel toch ook jouw blogs op prijs. Het laat toe van iets langere bespiegelingen te maken en het heeft ook een meer blijvend karakter. Ik hoop dat je hier weer de draad een beetje weer op neemt.
Vriendelijke groet.

01 december, 2009 13:48  
Anonymous miss freaky/joke said...

Ja hoor! Fijn dat je terug bent

01 december, 2009 19:06  
Blogger Isabelle said...

Yep, alive and kicking. Neem ze maar weer op, die bloggerpen.

01 december, 2009 19:07  
Anonymous Anoniem said...

Nooit gedacht dat hier nog terug leven in de brouwerij ging komen, maar toevallig toch nog eens komen piepen.

Welkom terug en doe vooral zo verder!

02 december, 2009 12:16  
Blogger karen said...

woooooooooooooow! weer blognieuws!
hoera

02 december, 2009 21:34  
Blogger Hedwig said...

Juij!!!

02 december, 2009 21:57  
Blogger Liesbeth en Karl said...

Radio blijft - mooi!

Daar denk ik aan wanneer Toots weer eens reclame voor een internetfirma maakt, maar zelf toch zo mooi door de ether klinkt.

04 december, 2009 09:59  

Een reactie posten

<< Home