maandag, juli 30, 2007

Plat


Het had ook kunnen gebeuren terwijl ik over de Antwerpse ring reed aan honderd per uur. De auto had kunnen gaan slippen en ge zult het altijd zien: er zou een vrachtwagen achter mij gereden hebben en een halve seconde later over mij, en die kantelde, en al die slachtvarkens de ring op en over de spoorweg enzo. Nooit geziene files en ontspoorde treinen en allemaal mijn schuld en ik zou dan opdraaien voor de kosten en mijn verdere leven moeten labeuren om die miljoenen af te betalen, als ik al niet dood was ondertussen, ah ja, van die kamion die over mij is gereden daarnet, waar die varkens op zaten.

Ben ik blij dat het gewoon op linkeroever was dat ik platreed, in een stille straat.

Labels:

6 Comments:

Blogger koen fillet said...

Of in Londen.

30 juli, 2007 15:53  
Anonymous Anoniem said...

en... vertel eens verder pechvogel; maar het kon dus erger.
Wist je dan meteen hoe je die band moest vervangen? Lukte het een beetje... kwam iedereen uit zijn huis om op je vingers te kijken.
Zat er spanning op de reserveband....

Zelf 1 keer meegemaakt. Ik kreeg wiel er niet af. Vroeg aan voorbijrijdende motorrijder om te stoppen (had geen gsm) en het bleek een student automechanica, die mij met alle plezier wilde helpen.

31 juli, 2007 10:14  
Blogger koen fillet said...

Eén keer? Dat meent ge niet. Ik heb schat ik elk jaar wel eens platte band. Of allez, om de twee jaar. Toen ik nog met een R4ke reed heb ik eens twee keer plat gereden op twee dagen. Mijn reservewiel was nog niet hersteld. Dàt is pas autopech.

31 juli, 2007 17:47  
Anonymous Anoniem said...

En zoiets gebeurt meestal op van die momenten dat het ècht niet kan.. Ik spreek van ondervinding :http://aardvarksken.skynetblogs.be/post/4511679/aardvarkskens-gelukkige-verjaardag

01 augustus, 2007 11:53  
Anonymous Anoniem said...

Tiens, ik heb het geval hier uitgelegd en nu is het verdwenenen, raar..
Opnieuw dus: 1 keer met een R5 en daarna 1 keer een leeglopende band en ik denk toch 1 keer plat bij mijn vertrek in garage en met zo'n smal thuiskomertje van Volkswagen moeten rijden.
Heb al meer dan 500.000 km gereden.
Alle ellende zal ik dus op het einde van mijn carrière krijgen?

01 augustus, 2007 17:46  
Blogger Cursief Huigje said...

Een mens moet af en toe veel geluk hebben!

22 augustus, 2007 17:21  

Een reactie posten

<< Home