vrijdag, juli 20, 2007

Poes


Van een poes kan je alleen clichéfoto's maken. Dacht ik. Tot een van de kinderen op een ongewoon moment afdrukte. En kijk...

(De poes is niet van ons, ze logeert enkel. Nee, 't is nog ingewikkelder, maar moet ik dat helemaal uitleggen?)

(Allez vooruit: het betreft een uitgesteld nieuwjaarscadeau van kind 1 aan zijn meter. Die meter is nu nog in Frankrijk dus logeert het cadeautje een paar dagen bij ons. Ondertussen al lang genoeg om ons er lichtjes aan te hechten. En ook al lang genoeg om poes een naam te geven. Knut. Ik was meer voor Hilde, maar ik heb het niet gehaald.)

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zo wit als het gelijknamige ijsbeertje
maar hier gaat het toch over mijn lievelingsdier
- dé poes!
bij mij thuis loopt er één met de naam
'ieniemienie' - van kleinsaf een identiteitskrisis, moet kunnen...;
neen,
ergens ooit gelezen dat poezen enthousiast reageren op "ie" klanken....in de bovenstaande naam steken er alleszins voldoende in
- én enthousiast is wanneer hij dat wilt.....
'hilde' is dat nu net ook niet de naam van de nieuwe cd&v-minister waar koen warm voor liep...
grtj
rita.

20 juli, 2007 23:33  
Anonymous Anoniem said...

Blijft die poes gewoon in jullie tuin zitten?

Hebben dat ook eens geprobeerd met een "vakantiekat" maar die liep gewoon weg. Wist niet waar ze het had en was.

Of poes vastgelijmd?

21 juli, 2007 10:47  
Anonymous Anoniem said...

Die kat is die duif toch niet aan het opgraven, zeker ?!?

Of erger nog : aan het opeten !

21 juli, 2007 13:00  
Anonymous Anoniem said...

bedoelde je
HILDEGARDE KNUT

25 juli, 2007 08:09  
Anonymous Anoniem said...

Poes is waarschijnlijk genoemd naar de grote schrijver Knut Hamsun.

25 juli, 2007 13:47  

Een reactie posten

<< Home