woensdag, september 06, 2006

Pretcelle!

Ik ben teveel een burgertrut om vlakaf Klote! boven dit stuk te zetten. Vandaar: Pretcelle!

Ik liep niet lekker. Moeizaam en traagzaam, aanvankelijk zonder pijn maar toen ik opzij moest voor een auto draaide ik te enthousiast op mijn linkerbeen, en kwam er nog eens scherpe meniscuspijn bovenop...

Fietsend op de terugweg was ik aan het zoeken naar oorzaken van mijn miserie. En net toen ik dacht Nee, de rosse maan kan het niet zijn voelde ik de lucht wegvloeien uit mijn achterband.

Klotemaan. Ik ben op slag bijgelovig geworden: morgen naar de homeopaat voor meniscusdruppeltjes.

Hoe zou het komen dat je de ene dag probleemloos loopt, en dat de andere dag je zolen aan de grond lijken te plakken? Mogelijk ben ik te snel na het avondeten gaan lopen. Maar het zou ook met gisterenavond te maken kunnen hebben. Er werd een trailertje opgenomen voor een van de verkiezingsprogramma's op Eén. Ik schat dat het zo'n 30 seconden zal duren, als u het straks ziet voorbijflitsen op uw scherm, weet dan dat we daar een volledige avond aan hebben gewerkt. Gevolg: de Aanstaande Atleet veel te laat in zijn bedje.

Of had ik niet echt goesting? Of kon ik niet uit mijn hoofd zetten dat Wilde Geruchten vormelijk rammelde vandaag? Of was het gewoon te warm?

Labels: , , ,

6 Comments:

Blogger kris said...

wilde geruchten deed me zelfs rillen en kippevel krijgen... nazimuziek, hoe durf je??? en het excuus dat het om de parodieën te doen is neen maar.. ich habe es nicht gewu... 't zal aan Annemie haar natte rok gelegen hebben..

bon; homeopathie? kraantjeswater werkt even goed en is per druppel veel goedkoper. kwestie van erin te geloven. nog veel plezier met je dip in je bioritme:-)

06 september, 2006 23:57  
Blogger b-ware said...

Beste Koen,
Genoeg rust is heel belangrijk, maar een positieve instelling nog veel belangrijker, vind ik. Heel knap, hoever je al bent gekomen, zo ver ben ik nog lang niet, alhoewel ik geen marathon-ambities heb, maar gewoon een fitter mens wil worden. Zoals je op mijn (vandaag begonnen) blog zult zien, ben ik op mijn manier ook begonnen aan een 'ander' leven, het is een begin...

07 september, 2006 09:58  
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij was het de warmte. Althans dat was mijn eigen verklaring toen ik mijn eigen hartslag zag bij het lopen (minstens 10 hartslagen hoger dan normaal). Maar soms heb ik er ook geen verklaring voor. Je hebt zo van die dagen dat het echt niet vooruit wil... Hopelijk wordt het zo geen off-day op de dag van de marathon.

07 september, 2006 12:07  
Blogger Bert said...

De ene dag is inderdaad de andere niet Koen.
Naast training is rust ook belangrijk!

Moeizaam of niet, zolang je maar kan trainen en niet kan of mag trainen omwille van blessureleed!

07 september, 2006 12:20  
Anonymous Anoniem said...

Hou vol Koen... nog maar 57 dagen!

trouwens, schitterende foto!

07 september, 2006 22:41  
Anonymous Anoniem said...

Onvoorstelbaar hé hoeveel tijd er in tv kruipt. Als student in Leuven eens meegewerkt aan programma waarbij vuilniszakken werden buitengezet. Hele voormiddag mee bezig geweest en gedurende een flits zag je dan mijn voeten en stukje vd zak. Einde filmcarriére!

08 september, 2006 09:22  

Een reactie posten

<< Home