dinsdag, maart 21, 2006

Weer opbouwen.

Weinig interessants te melden over mijn loopactiviteiten, vandaar dat er hier een paar dagen niks te beleven was. Dat komt omdat Paul zo'n voorzichtige trainer is. U herinnert zich wellicht dat ik scherpe pijn voelde op het einde van de duurloop, een tijdje geleden. Het blijkt allemaal geen erg, maar om daar zeker van te zijn heb ik het wel een paar dagen rustig aan moeten doen. Stapje voor stapje mag ik nu weer gaan opbouwen.

Het schema voor deze week: vandaag alternatieve training naar keuze, morgen 45 minuten lopen, donderdag weer alternatieve training, vrijdag rust, zaterdag groepstraining bestaande uit aquajog én 25 minuten lopen en zondag iets ingewikkelds waar ik later deze week de details van zal geven.

Alternatieve training naar keuze zal waarschijnlijk fitnessen worden. Aquajoggen vind ik alleen doenbaar als de kinderen meegaan om het op te leuken. En die hebben examens deze week.