zaterdag, maart 11, 2006

Testweekend, dag 1.


Een hele dag sportkot voor een melkzuurtest, een steng gesprek over de krachtoefeningen, nieuwe dieetrichtlijnen en de onderwaterweging. Daarmee stellen ze je vetpercentage vast. Er komt wat rekenwerk aan te pas, dus ik ken het resultaat nog niet. Ilse - ik spreek nu even onze diƫtiste rechtstreeks aan - Ilse, mocht jij ondertussen mijn vetpercentage kennen, zet je het dan in de comments? Dankje.

Wat vandaag wel is duidelijk geworden: de universitaire weegschalen spreken elkaar tegen. Vorig week woog ik nog 88 academische kilo's, vandaag 86,5. Het is de meting van vandaag die telt.


Dit is de melkzuurtest. Eerst aan een gezapig tempo op de loopband, prikje in je oor, bloedanalyse, dan steeds sneller en sneller tot je zo verzuurd bent dat zelfs ik voor het Blok zou gaan stemmen. Weer prikje in je oor, bloedanalyse, en op een of andere manier kan Paul Van den Bosch daar dan uit afleiden of we goed bezig zijn. We zijn goed bezig. Al zijn er vandaag verrassingen gebeurd die tot de bedrijfsgeheimen van Canvas behoren.

Van links naar rechts op de foto: Paul (trainer), F (nog zo'n bedrijfsgeheim van Canvas, ik heb de uitdrukkelijke toelating gevraagd en gekregen om hem ruggelings te fotograferen), Stijn (oorprikker-bloedanalist), de geluidsman (van wie de naam mij nu toch wel schandelijk ontsnapt zeker Maarten) en Dieter (cameraman en oud-klasgenoot).

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De geluidsman heet Maarten
F. (bedrijfsgeheim van Canvas)

11 maart, 2006 18:45  
Anonymous Anoniem said...

Zag je donderdag avond rond 18u15 lopen in trainingspak aan de kerk, tiens is dat niet diene van Jongens & Wetenschap. Ornelis, nee, Sven Speybroeck, nee, Koen Fillet ja dat moet hem zijn...

ff checken op internet zou die van Rupelmonde afkomstig kunnen zijn? En ja hoor, toen kwam ik hier terecht!

Nog veel succes met je voorbereiding

11 maart, 2006 21:28  
Blogger koen fillet said...

@anonymous: niet afkomstig. wel woonachtig.

11 maart, 2006 21:42  
Anonymous Anoniem said...

Zeg je mag wel fier op je gewichtsverlies zijn hoor. Dat deed zeker deugd na je teleurstelling van vorige week !
Bij mij gaat het in ieder geval veeeeel trager

12 maart, 2006 19:56  
Anonymous Anoniem said...

Kan iemand mij misschien vertellen wat het gemiddelde vetpercentage is van een meisje van 40?

Overigens .. Koen heel veel succes! Ik volg met veel interesse je dagboek.
Ik had mij voorgenomen om voor mijn 40e een marathon te lopen, en zie, dit is nu ondertussen 2 jaar geleden. Je wel niet te hard focussen op je gewicht. Ik dacht dat ik er ging uitzien zoals Marleen Renders :-), maar ik woog in't totaal maar 2kg minder dan nu (toen 58 voor 1m67)

Christel

13 maart, 2006 11:30  

Een reactie posten

<< Home