donderdag, maart 02, 2006

Marriott.


Canvas heeft ons hotel gereserveerd. In november logeren we in het Marriott Hotel, vlakbij Brooklyn Bridge. Het ziet er poepsjiek uit. In de week van de marathon wordt er voor hotelkamers gevochten. Die 35.000 lopers moeten allemaal ergens een matras vinden, de vraag overtreft dus verweg het aanbod.



Het Marriott is niet alleen chique, het is ook big. A little too big naar mijn smaak. Dit noemen ze de lounge. Kan een vliegtuig in landen.



En er is verdomme een fitnesszaal. Het zal toch niet waar zijn, moet je een paar dagen voor de marathon nog trainen? Is het dan geen kwestie van rusten?

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je kan er zelfs aquajoggen ! Er is ook een zwembad...

02 maart, 2006 16:59  
Blogger P_eter said...

En ik was al gewoon blij dat ik ben ingeschreven voor Brussel

02 maart, 2006 21:34  
Blogger Joeri said...

haha, laat het duidelijk zijn dat er nog wat emmertjes zweet zullen gevuld moeten worden; vraag is of je zal kunnen genieten van hét hotel - verderdoen!

02 maart, 2006 22:06  
Blogger Marrek O'Polo said...

het ruikt inderdaad naar "poep"-sjiek
daar moet je mee leren leven
kan voor een radio-1 man geen probleem zijn hé ........

02 maart, 2006 23:35  
Blogger Johan said...

Is daar ook een restaurant? Kennen ze daar een tarte tatin? Of smoskes met hesp en kaas en echte mayonaise? Fritten? Maar afblijven enkel pasta, zonder saus en met mager vlees. De rest is voor na het lopen. Je zult er dan dubbel van genieten.

03 maart, 2006 00:29  
Anonymous Anoniem said...

Gewoon niet te doen, Koen ! Ik moet terugdenken aan de doorsneejogging die ik vorige zomer afmaalde in het Vlaamse land, meerbepaald in Z. (om in de huisstijl van deze weblog te blijven) Na 15 km onder de loden zon mocht je recupereren in een boerenschuur met een teiltje water uit de brandweerslang. Bestaat er zoiets als een vakbond voor joggers ?

03 maart, 2006 12:07  
Anonymous Anoniem said...

Koen ,

Ik wens je veel succes in NY .
Als ik je op de radio hoor , lijk je nog rustiger dan ik , terwijl ik er alleen maar als toeschouwer zal zijn .

Hebben jullie geen foto in looptenue zodat jullie tenminste herkenbaar zijn ?

Je hotel ; Maak je geen zorgen , er is overal internet , maar je hebt meestal je creditkaart nodig om internet te gebruiken .

Een fitnesszaal : in je hotel , maar bijna in elke New yorkse straat . Bijna alle (welgestelde) New Yorkers gaan naar de sportschool . De meeste werknemers krijgen een abonnement via hun werk , in de hoop gezonde en fitte werknemers te hebben en te houden .

Wat doe je in New York in je vrije tijd ? Doe goeie wandelschoenen of je loopschoenen aan en wandel gewoon wat rond , er is meer dan genoeg te zien , zonder dat je daar de Eiffeltoren moet zoeken .

Het ga jullie goed . Succes .

Ann_Abbeel @hotmail.com

01 november, 2006 18:04  

Een reactie posten

<< Home