maandag, februari 20, 2006

Ah, weer lopen...


Ik moest een drempeltje over. Een kleintje, maar toch, een drempel. Zo'n week horizontaal in de zetel, dat heeft zijn charmes. En daarnet moest ik mezelf dus even vermannen om die loopschoenen opnieuw aan te trekken. Maar het is gelukt, vrienden, ik ben herbegonnen.

Het ging prettig, ik liep verderlicht. Dat hoeft niet te verbazen want zo'n griepje doet wonderlijke dingen met een mens z'n lichaamsgewicht. En bovendien werd ik van oorspijs voorzien door het weirde gezelschap Clothesline Revival. Nog, nog, nog!

Het trainingsprogramma voor deze week: vandaag 25 minuten lopen, woensdag weer 25' en zaterdag 35'. Tussendoor nog eens een half uur fietsen op de hometrainer en één keer aquajoggen. De bedoeling is dat we op 11 maart voor het eerst een uur doorlopen, dus het mag wat vooruit gaan.

Er kondigen zich deze week allerlei agendaproblemen aan die zich met trainen moeilijk laten combineren. Morgen opnames voor de Tekstbaronnen, overmorgen Big Star in de Handelsbeurs in Gent... Dat wordt dus nachtjoggen. Of misschien moet ik toch eens overwegen om 's middags te gaan lopen in het park achter de VRT.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Koen,
doen;
doen Koen doen.

Loop wherever, whenever !!!
Stel dat je rookt, dat ga je misschien ook doen IN het park ACHTER de VRT ?!
Awel, lopen is véééééél gezonder en veel aangenamer voor jezelf.
Wedden dat je een betere en frissere inbreng hebt in je later activiteiten die dag?
Ik kan er alvast 'de wereld mee aan'! Anti-stress nummer 1, goedkoop en effectief, lopen lopen en nog eens lopen...

enne, danke voor je post op IM

suc6!

20 februari, 2006 23:24  
Blogger kris said...

zeg Koen, die foto's van het aquajoggen, zijn die genomen in het strop? voor iemand van de Rupelstreek kom je wel héél vaak naar Gent, maar het is hier inderdaad niet zo slecht!

20 februari, 2006 23:33  
Blogger koen fillet said...

@Kris: als het strop het zwembad aan de watersportbaan is: ja.

21 februari, 2006 07:18  
Anonymous Anoniem said...

@Koen en Kris :Die foto's zijn genomen in het GUSB, het zwembad van de univ aan de watersportbaan. Kwestie van de puntjes op de i te zetten :-) Zeer goed zwembad overigens!

21 februari, 2006 10:21  
Blogger Lou said...

Overigens meen ik op die foto Bart Slegers (Tommy, de slechterik uit Flikken), Jan Verheyen, Annelies Van Herck en Paul de Leeuw te herkennen. Het kan ook zijn van niet...

21 februari, 2006 12:25  
Blogger Geert Gitaar said...

Wie durft mij hier vergelijken met Annelies Van Herck ??? Ben al 9 kilo vermagerd, en mijn borstjes zijn dus niet meer te zien !

21 februari, 2006 13:01  

Een reactie posten

<< Home