vrijdag, februari 17, 2006

Waterloop.

Morgen, zaterdag, groepstraining in Gent. Niet het gebruikelijke lopen, maar aquajog. Naar verluidt is dat een wondertraining. Of ik aan het mirakel ga participeren is nog niet helemaal zeker. Na een griepje moet je een paar dagen koortsvrij zijn voor je weer voluit mag trainen. Vandaag heb ik geen koorts meer toch nog 37,5°, we zien wel wat Paul er morgen van zegt. Ik ben alles behalve een waterrat, als hij me aan de kant houdt zal ik dat niet erg vinden.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik denk dat je morgen heeeeeeel moe (maar mss voldaan!) zal zijn na dat experiment!
in elk geval Koen, 'keep up the good work'
grtz

17 februari, 2006 17:56  
Anonymous Anoniem said...

ik denk dat je morgen heeeeel moe (of mss voldaan)zal zijn na dat watergebeuren!
koen 'keep up the good work'

grtz
linda

17 februari, 2006 17:58  

Een reactie posten

<< Home