woensdag, februari 15, 2006

Dingen die je kan doen als je koorts hebt.

Curling
Thee zetten.
Een beschuitje eten.
De krant lezen doorbladeren.
De radio opzetten. Heel zachtjes.
Naar het curling kijken op de BBC.
Iemand afschepen die lotjes komt verkopen.
Met je zieke dochter De Grote Boze Wolf Show bekijken.
Naar de brievenbus lopen en je afvragen of je niet beter binnen blijft.
Bedenken dat Lotte eigenlijk te oud voor is voor De Grote Boze Wolf.
Bedenken dat koorts je mentale leeftijd blijkbaar halveert.
Afspreken met Tom dat je vrijdag komt werken.
Runners World lezen doorbladeren.
Opgebeld worden door tante N.
Nog een beschuitje eten.
Een bad nemen.
Bloggen.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hallo koen, deze morgen vernomen dat jij ook ziek bent... zoals velen onder ons koorts en last met onderbuik! de dokter heeft hier RUST voorgeschreven! en dat allemaal op Valentijnsdag!
als dat maar goed 'afloopt'?
grtz

15 februari, 2006 21:11  
Anonymous Anoniem said...

dag koen,
je vergeet nog een activiteit voor een koortsige dag: dagdromen over leuke plannetjes voor wanneer je weer beter zal zijn ! niet de dingen die nog "(zouden) moeten" binnenkort, maar gewoon je gedachten laten wegzweven naar dingen waar je echt zin in zou hebben als je fysiek weer helemaal sterk bent, die dingen in je gedachten al "voor-beleven" en er dus al van "voor-genieten" ! ... In het Duits heet die schönste Freude: die Vorfreude :-)
geniet van de rust, en vooral: snel weer beter hé !
ps: als je binnenkort once en for all de oprit wil afwerken, wil ik gerust wel wat komen helpen.
groetjes,

16 februari, 2006 07:54  
Blogger P_eter said...

Hoi Koen,

veel beterschap, ik ben niet ziek, maar moet het lopen ook even aan de kant schuiven; bleinen. Ik heb me twee weken geleden nieuwe schoenen gekocht (mijn oude waren niet zo geschikt voor de hardere ondergrond waar ik nu op moet lopen) en ik dacht met een beetje "Compeed" en zo hou ik dat wel uit. Todat ik maandagavond mijn 45 minuten loop op Engelse bodem heb gelopen en de volgende dag al hinkend naar de klant moest(bleinen onder de bleinen). Het gaat ondertussen al wel wat beter, maar ik heb me drie dagen rust voorgeschreven zodat ik mijn voeten maar eens kan laten genezen. Dus vrijdag gaat het weer verder. Het is alleen zo wel heel erg moeilijk je aan een trainingsschema te houden. Dus sterkte iedereen heeft het moeilijk zich aan de trainingschema te houden.

16 februari, 2006 12:21  
Anonymous Anoniem said...

In deze tijd van het jaar is er absoluut nog iets anders dat je ziek zijnde, niet kan overslaan: de winterspelen.

Kevin Vanderperre die onderuitgaat, de nederlandse snelschaatsers die door de duitsers geklopt worden in de teamachtervolging, (ik vraag me wel eens af of ze ook in omgekeerde richting zouden kunnen schaatsen) of deze middag: de vrouwen in het langlaufen/biathlon die, eens over de meet, uitgeput in de sneeuw vallen.
Dat is nog eens een sport, voetballers of tennissers vergaan in het niets daarbij denk ik dan.
marathonlopers komen wellicht aardig in de buurt... ;-)

succes koen!

16 februari, 2006 13:42  
Anonymous Anoniem said...

Vuile bekers stapelen in de keuken, ...,
beginnen aan lijstjes die je niet afkrijgt...

16 februari, 2006 22:54  
Anonymous Anoniem said...

ik voel -hoestbui- met je mee

15 februari, 2007 14:15  

Een reactie posten

<< Home