woensdag, maart 01, 2006

Superbenen.

Super is misschien wat overdreven, een oude man als ik zal nooit meer superbenen hebben. Maar toch was het gevoel vandaag tijdens het lopen helemaal anders dan eergisteren. Toen had ik lood in de benen, daarnet ging het -bijna- vanzelf. Geen idee hoe dat komt.

Op de plek waar ik maandag die zieke duif heb gefotografeerd, lagen vandaag alleen nog pluimpjes. Voor de rest geen nieuws.

Of toch. Maar ik mag er niks over zeggen want het betreft F, J, S, G en K. Trouwe bezoekers weten wie ik bedoel. Laat me het erbij houden dat alles wat er verteld wordt over overbelasting en dreigende stressblessures klopt. En dat het nog spannend wordt op 12 maart, als we samen een uur gaan lopen.


Onderweg heb ik geluisterd naar Bishop Allen. Dat is een sympathiek Amerikaans groepje dat van plan is om in 2006 elke maand een EP'tje uit te brengen. Vain komt uit February. Ik heb zo'n vermoeden dat hun volgende plaat March gaat heten.