dinsdag, februari 28, 2006

Aquajog twee.

Waarom heb ik zo'n hekel aan zwembaden? Het gedoe in het kleedhokje na het zwemmen: je broek aantrekken zonder dat je pijpen het chloorwater opdweilen en het gesukkel om je sokken weer aan te krijgen zonder ze nat te maken. The Horror!

Daarstraks tijdens het aquajoggen herinnerde ik me plots nog een reden waarom ik zwembaden mijdt mijd. Zwemwater is vies, dat weet ik zeker. Die overtuiging heeft met mijn scoutsverleden te maken. Iven, collega-leider bij de welpen, heeft ooit met zijn badmuts een welpendrol uit het zwembad moeten vissen.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mag ik? "Ik mijd" wordt zonder 't' geschreven, koen.

01 maart, 2006 09:21  
Anonymous Anoniem said...

Sorry Koen, ik ben een enthousiaste lezer van je blog (ik heb vorig jaar ook het plezier van lopen ontdekt) en je schrijft bijzonder leuk, maar ik kan echt niet tegen dt-fouten: ik mijdt ! Dit heeft dan weer met mijn 'opvoedingsverleden' te maken. Als je dit verbetert, mag je gerust mijn commentaar verwijderen...
Voor de rest: volhouden ! Lopen brengt steeds meer voldoening en de mentale opkikker is geweldig. Ik veronderstel dat ik in het stadium van verslaving gekomen ben...

Groetjes !

01 maart, 2006 09:22  
Blogger Geert Gitaar said...

Kursus voor scoutsleiders: hoe voorkomen dat je welpen in het zwembad schijten ?

Heb je'm door ? Ik verveel me hier in Morzine dus rot. Hou me bezig met smakeloze comments op blogs. Nadia en mijn copains mogen skiën in de overvloedige sneeuw. Ze zijn nog geen drollen tegengekomen. Toch niet van welpen. Skiën is iets voor jou, Koen ;-)

01 maart, 2006 09:46  
Anonymous Anoniem said...

seke, waarom wordt 'ik mijd zwembaden' niet zo geschreven????
welke regel pas je hier toe???

01 maart, 2006 10:21  
Anonymous Anoniem said...

@anonymous: 'ik mijd zwembaden' wordt wel degelijk zo geschreven volgens de geijkte regels en dat is ondertussen gecorrigeerd op de site (er stond een -t). Waarschijnlijk heb je mijn commentaar dus niet juist geïnterpreteerd... Ik wou het graag gecorrigeerd zien, meer niet, en hierover zeker geen discussies beginnen.

01 maart, 2006 10:35  
Anonymous Anoniem said...

Dit is toch wel de grappigste blog tot nu toe :)

01 maart, 2006 10:38  
Anonymous Anoniem said...

Geert, ga toch lekker skiën man! Hoe kan C. dat nu verbieden? Toch niet omwille van het risico een been te breken zeker! Als ik hier de straat oversteek loop ik meer gevaar! Hier ligt ook sneeuw, maar er zijn helaas geen bergen...

01 maart, 2006 10:45  
Blogger Geert Gitaar said...

@Hilde: ik wou dat jij de grote sponsor van het Canvas Marathonproject was ;-)

Om te bloggen moet ik zelfs schandelijk misbruik maken van Koen zijn webspace, want ook dàt mag ik niet meer.

Maar ik mag van Koen. Heb hem dat mooi gevraagd.

01 maart, 2006 12:25  
Anonymous Anoniem said...

@Geert: En we missen je blog, wees daar maar zeker van ! Ik ga af en toe nog es kijken in de stiekeme hoop dat er toch iets staat... Maar "helaas, pindakaas!", zoals een andere kandidate in een ander programma op een concurrerende zender het treffend wist te verwoorden.

Een hondenslee besturen, mag dat ? Slechts een ideetje om de verveling te lijf te gaan en andere blogs te vrijwaren van "smakeloze comments"... ;)

01 maart, 2006 13:50  
Anonymous Anoniem said...

@Gitaar : C. leest deze blog ongetwijfeld mee... M.a.w. ze zijn intussen wel overtuigd dat jij niet op de latten staat in Morzine. Bijgevolg kan je met gerust gemoed je ski's nu aandoen ;) They will never ever know. En zelfs dan nog, ze gaan ge je nu nietmeer uit dat programma gooien na al die maanden en het beeldmateriaal dat ze al gemaakt hebben....

01 maart, 2006 20:35  
Anonymous Anoniem said...

C. lijkt mij een heel gemene organisatie

02 maart, 2006 11:24  

Een reactie posten

<< Home