donderdag, maart 16, 2006

Evy stopt.


Voor even, lees ik op haar weblog. De elastiek is gebroken. Ik hoop voor haar dat het inderdaad maar voor eventjes is en dat ze binnenkort weer loopt.

-update- Het schijnt niet voor eventjes te zijn, maar definitief. Evy heeft een knieprobleem, ze heeft het me laten zien toen ik samen met haar ging trainen. Ze had stukjes plakband over haar knieën, waarmee de positie van haar knieschijven wordt gecorrigeerd. Echt. Het arme meisje loopt van het allereerste moment met pijn, een televisieprogramma is al die miserie niet waard.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dag Koen,

Het stond natuurlijk in de sterren en in jouw blog geschreven dat zoiets ging gebeuren. Elke week 1 km extra lopen is niet echt een "uitgekiend, verantwoord sportschema" zoals op de website staat. Hopelijk hebben alle enthousiastelingen die door Evy aangespoord werden een beter schema!

En wat je vertelt over die knieschijven vind ik ook wel vreemd. Er bestaan namelijk speciale knieverbanden die de bewegingen van je knieschijven corrigeren (ik heb er zelf zo eentje).

Conclusie: ik heb zo mijn vragen bij die "uitstekende medische begeleiding" van Dokter Goossens. Waarom zegt hij niet gewoon waar het op staat? Omdat dat vloekt met het uitzendschema waarschijnlijk :-)

vriendelijke groeten
Tom

17 maart, 2006 08:47  
Anonymous Anoniem said...

Die knieën toch. Toen Evy in De Laatste Show over haar knieprobleem vertelde, kon ik alleen maar vaststellen dat ik met hetzelfde probleem euhm... loop.

Alleen heb ik wat tijd kunnen inbouwen om te rusten. Veel ijs, ultrasonbehandeling, spierversterkende oefeningen en... veel tape. Straffe tape, vooral bij het verwijderen ervan :-)

17 maart, 2006 15:42  

Een reactie posten

<< Home