dinsdag, maart 28, 2006

Waarschuwing.


Het betreft de Grote Geschiedenisshow. In de uitzending van morgenavond zal u twee bolle buiken door het beeld zien lopen: die van Ilse Van Hoecke en die van mij.

Die buiken behoren ondertussen tot de geschiedenis. Het programma is heel lang geleden opgenomen. Niet in de tijd van de Romeinen, al scheelt het niet veel: begin november vorig jaar. Dat maakt vele kilo's verschil: ik weeg dankzij het marathonproject bijna tien kilo minder en Ilse is bevallen van een Larsje.

6 Comments:

Blogger Joeri said...

Leuk toch om jezelf in je oude gedaante te kunnen ontmoeten... kan enkel motiverend werken om die 10 kilo minstens vast te houden, niet?

28 maart, 2006 22:31  
Anonymous Anoniem said...

Ilse bevallen van een Larsje...
Sabine heeft ook een Larsje op de wereld gezet...
Larsje is trendy...
hier woont er trouwens ook eentje... maar 't is een hel lief wit pluche!

29 maart, 2006 10:12  
Anonymous Anoniem said...

niet alleen de kilo's maar ook de haardos is verdwenen!
grtz

29 maart, 2006 10:13  
Anonymous Anoniem said...

Dus, hoogtijd om resente foto('s) op het web te zetten, je kan veel vertellen.... Maar ja, ik geloof je wel! Op naar de volgende -5 kilo's!!

29 maart, 2006 17:40  
Blogger kris said...

Proficiat Koen, je bent echt goed op weg een Filet Pure te worden.

29 maart, 2006 17:55  
Anonymous Anoniem said...

Hmmm, ik weet niet of ik het nu jammer mag vinden, je deelname aan dat programma (Grote Geschiedenisshow). Ik heb het niet helemaal gezien, gisteren, ik weet dus niet of je in staat was om het niveau wat op te krikken.

Om maar te zeggen dat ik niet echt hoog op loop met dat programma - met bitter weinig programma's op Eén, trouwens.

En ik zal het maar toegeven, van Ilse Van Hoecke ben ik ook al geen fan. Het meiske is me veel te vrolijk, zonder veel diepgang. Allicht een sympathieke collega voor elke VRT'er, maar ik heb nogal eens het gevoel dat ze krampachtig Bart Peeters probeert te imiteren, en op de duur begint dat te irriteren.

30 maart, 2006 22:22  

Een reactie posten

<< Home