maandag, maart 27, 2006

Overijverig.

Net terug van Pat's Activity Center bekijkt de Aankomende Aanstaande Atleet zijn trainingsschema en merkt dat het vandaag eigenlijk rustdag is. Oei. Vijfenveertig minuten voor niks gezweet. Dan rusten we morgen.

Voor lezertjes die mijn schema volgen om op 28 mei ook de 20km van Brussel te lopen: Paul voorziet voor woensdag 50' joggen, donderdag aquajoggen of fietsen, vrijdag 30' jog, zaterdag rustdag en zondag weer zo'n stukken-en-brokkentraining. Deze keer vier blokjes van 15 minuten lopen, afgewisseld met 3 minuten wandelen.

2 Comments:

Blogger Achieltje said...

Prachtig wat je hier allemaal neerpent, hoe je je trainingen beschrijft, hoe je alles zo wil delen met de medemens.
We duimen met half vlaanderen mee met je, ik toch, ben heel nieuwsgierig hoe je het zult doen eind dit jaar in New York, hoop in elk geval dat je in de eerste plaats enorm veel "plezier" beleeft daaraan.
'k zou zeggen, succes aan de aankomende atleet, of was het nu aanstaande? Of gewoon de atleet Koen?

Succes

Achieltje

27 maart, 2006 22:27  
Anonymous Anoniem said...

Beste Koen,

Via via kwam ik op jouw weblog. Ik heb je link opgenomen. Bovendien heb ik een artikeltje geschreven over de uitzending van Canvas. Veel succes!

28 maart, 2006 22:26  

Een reactie posten

<< Home