zondag, maart 26, 2006

Stukken en brokken.


Vandaag stond er een afwijkende training in het schema: vier blokjes van 12 minuten lopen, onderbroken door 5 minuten wandelen en afsluitend nog eens 5 minuten lopen.

Was ik naar de groepstraining gegaan gisteren, had ik Paul om uitleg kunnen vragen. Nu kan ik er enkel naar gissen waarom hij ons zo'n stukken-en-brokkentraining laat lopen. Ik denk dat 4x12+5 de gewrichten minder belast dan 53 minuten aan één stuk lopen. Tijdens het wandelen kan je wat recuperen en minder vermoeide spieren vangen de schokken beter op.

Vandaag gemerkt dat de lente is begonnen. Ik had zoals altijd drie laagjes tekstiel aan, voor het eerst was dat te warm. En ik miste een hoofddeksel. Ik kan niet goed tegen zware inspanningen in de zon. Het was nog maar een waterzonnetje, maar ik heb niet veel nodig om hoofdpijn te krijgen. Ik zal de sponsor eens vragen of hij iets petachtigs in zijn assortiment heeft.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

drink je wel tijdens de trainingen/ indien niet...doen!
de diëtiste

28 maart, 2006 10:15  

Een reactie posten

<< Home