dinsdag, februari 03, 2009

Tweeenveertig

Ruim 42 minuten gelopen. Dat is teveel voor iemand die nog maar net herbegint. Pezen en gewrichten lijden daar vermoedelijk onder. In deze fase getuigt "minder" van karaktersterkte.

Als ik nog onder begeleiding stond van Paul Van Den Bosch zou hij me terechtwijzen. Met vaderlijk begrip, maar met even vaderlijke gestrengheid. Maar ik loop nu zonder begeleiding, en het ging daarnet zo prettig, dat mijn karakter foert zei. Ik liep door.

Overmorgen weer...

Labels:

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Bedoel je Paul Van Den Bosch, waarnaar je hier rechts kunt linken?

03 februari, 2009 10:53  
Anonymous Anoniem said...

hoe sympatiek je ook bent,domoor,doe wat je moet doen of binnen enkele jaren nieuwe knie,allez doe maar

03 februari, 2009 16:11  
Anonymous Anoniem said...

Koen, als je een fout gespelde naam onzichtbaar verbetert in het bericht komt mijn eerste reactie wel zeer belachelijk over.

'tulip' als woordverificatie: de tulpen waren nooit vroeger!

03 februari, 2009 16:28  
Blogger Onzils said...

Veel moed...ik heb op zaterdag op de knieën gezeten (sneeuwkettingen op auto gedaan) en de knieën zijn nog altijd een beetje opgezwollen; wanneer ik over een tijdje (bij ietsjes warmer weer ;-)) weer ga lopen, zal ik me forceren alles te doseren, anders is het vooraf al verloren...

03 februari, 2009 18:16  
Blogger koen fillet said...

@anoniem één en drie. Ja, ik bedoel die Paul Van Den Bosch waarnaar je hier rechts kunt linken.

03 februari, 2009 18:16  
Blogger koen fillet said...

@anoniem twee. Het doet al pijn. Binnenkant enkel. Het zal me leren.

03 februari, 2009 18:18  
Anonymous Anoniem said...

maar allez koen,ik zit hele dagen in de stiel en ge luistert nooit naar mij
anoniem 2

03 februari, 2009 19:11  
Blogger jana said...

Een goede avond,
mijn blogje is even minder actief wegens pc problemen, maar dat zal binnenkort veranderen.
En bij deze heb je het adres terug :)
Groetjes jana

03 februari, 2009 22:31  
Anonymous Anoniem said...

heb je professionele begeleiding nodig? -> Evi doet dat nog steeds gratis en voor niets via je iPod!! :-)

05 februari, 2009 10:18  
Anonymous Anoniem said...

Je kan je blog eventueel veranderen naar "van 0 naar 42 minuten".

09 februari, 2009 22:48  

Een reactie posten

<< Home