zaterdag, augustus 18, 2007

StatCounter


Ik was er niet helemaal gerust in. Veertien dagen niks posten, wat zou dat met de bezoekersaantallen doen? Ik vreesde een duizelingwekkende zonk in de statistieken en ik zat me af te vragen hoe ik die weer opgekrikt zou krijgen. Maar ik maakte me zorgen om niets. Schrijven of niet, elke dag komen hier rond de vierhonderd passanten langs.

Merkwaardigste zoektermen die deze week surfers tot hier hebben gelokt: floeren aap, hudo, en doobilatalaldraaalalalaldibibdadaba.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Toch blij dat u terug aan het bloggen bent. Het werd gemist. Geduld wordt beloond...

18 augustus, 2007 12:31  
Blogger Heleen said...

Dag Koen,

uyit nieuwsgierigheid even in mijn eigen stats gekeken en wat schetst mijn verbazing, op 1. met stio staat colruyt snoephamburger...
en dat als je op zoek bent naat www.hethuishiernaast.be

Heleen

Ps Loopt u nog?

21 augustus, 2007 14:17  
Anonymous Anoniem said...

Dat heet dan een gevestigde blogwaarde!
PS hoe kan je ontdekken via welke zoektermen "men" op je blog terechtkomt?

22 augustus, 2007 17:20  
Blogger koen fillet said...

@Huigje. StatCounter doet meer dan bezoekers tellen. Ook zoektermen bijhouden bijvoorbeeld. Vandaag is het bijvoorbeeld - oei wat is dat - "de dochter van koen fillet" en - ten tweede male oei - "drankprobleem fillet".

22 augustus, 2007 20:20  

Een reactie posten

<< Home