donderdag, augustus 10, 2006

Noodplan


Eerst 20 minuten fietsen om op temperatuur te komen, dan 6 keer 1'20" lopen met telkens 2' recup, dan 20 minuten fietsen om weer thuis te geraken. Dat resulteert in de hiernaaststaande hartslaggrafiek. Als ik 1'20" loop heb ik ongeveer 200m afgelegd. Kim Gevaert doet dat in 22" en een klets.

Ondertussen ook het noodplan van Paul wat beter bekeken. Ik zie licht aan het eind van de tunnel, want de intensiteit neemt pijlsnel toe. Misschien dat die marathon...

Maandag zal ik 8x200m lopen, woensdag 9x200, vrijdag 10x200. De week daarna worden het reeksjes van 400m en zo neemt het loopvolume toe tot ik eind oktober trainingen doe van 5 keer 2km, 4 keer 3km, 90 minuten ononderbroken, enzovoort. Kortom: gedaan met vogelpikken.

O ja, misschien nu al aankondigen dat ik een aantal van die trainingen in Frankrijk ga doen. Roen, Dagkaart, Joke, Heleen, anonymous, Alcyon, Etienne D, Bien, Kris, Veronique et les autres hoeven zich dus geen zorgen te maken.

Labels: ,

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Om jou heb ik me nooit zorgen gemaakt, genoeg andere dingen aan het hoofd :-)

10 augustus, 2006 23:16  
Blogger kris said...

bedankt om het te melden, maarre als ik me niet vergis heeft zelfs in Frankrijk de minitel(een prehistorische vorm van internet die in de rest van Europa onder de naam videotext nooit echt voet aan wal kon zetten) de duimen moeten leggen voor de wwwwwww.. (175 jaar geleden betekende dat wij willen willem weg wil willem wijzer worden, wij willen willem weer, grappig toch?)Enfin, dit alles om je duidelijk te maken dat je ook vanuit het buitenland je blog kan aanvullen!

11 augustus, 2006 00:30  
Anonymous Anoniem said...

Anonymous, dat ben ik!

11 augustus, 2006 08:20  
Anonymous Anoniem said...

We houden het stil, of inderdaad, zet de mogelijke inbrekers op een verkeerd spoor en doe alsof je thuis bent door vanuit Fr af en toe een computer op te zoeken.
Heb je geen perskaart? Kun je misschien wel binnen bij collega's van radio, tv, krant,....
Of spreek je het Fransmans niet zo goed?

11 augustus, 2006 08:30  
Blogger Stefaan said...

Koen,"dat tis lik of dat twilt", prachtig dat je niet opgeeft en verder blijft trainen. Er zijn anderen ... Ik blijf supporter en zal tijdens uw marathon voor u duimen, thuis, in de zetel, met ne goeie Duvel. (volgens P.Aspe zeer goed voor het hart).

11 augustus, 2006 10:53  
Anonymous Anoniem said...

vooral veel loopplezier en hopelijk heb je niet al teveel heimwee naar lopen in eigen land

11 augustus, 2006 16:32  
Anonymous Anoniem said...

Verdikke toch, hij reist niet graag, maar... hij is weeral de pist in (of uit).
En dat tijdens het EK atletiek. Zal hij wel de maraton in Götebrog kunnen volgen?
Maar Koen is een moedige doorzetter. Ook in moeilijke momenten geeft hij niet op. Respect!

12 augustus, 2006 08:55  
Blogger koen fillet said...

Ben nog niet weg, ben nog niet weg.

12 augustus, 2006 09:34  

Een reactie posten

<< Home