donderdag, juli 06, 2006

Had ik niets te doen vandaag?

Kent u dat vage vakantiegevoel van ik heb iets met iemand afgesproken, maar ik weet niet meer wat? Vanochtend stond de Canvas-cameraploeg plots in mijn tuin. Dat was het dus. Opnames voor aflevering 4. Ik liep rond in een short met een scheur in, maar Dieter heeft die uit zijn cadrage kunnen houden.

Twee televisionele meevallers: mijn lekke band was nog niet hersteld. Dat hebben ze dus kunnen filmen. En die goednieuwsmail van Paul over het hervatten der looptraining. Even met Paul overlegd. Want in principe mag dat lopen pas vanaf volgende week. Of ik voor de camera al eens niet een keer... anders moeten ze daar nog eens voor terugkomen. Het mocht. Drie keer 50 meter, niet meer. En onmiddellijk stoppen bij pijn. Heb ik dus gedaan. Geen spatje pijn gevoeld.

Na drie keer lopen vroeg Dieter, cameraman, of ik nog en vierde keer wou. Want hij had geen close van mijn voeten. Joris, regisseur, zei: nee, we houden ons strikt aan de bevelen van de trainer. Dus werd er een stand-in voor me geïmproviseerd. Berten, scenarist, trok zijn lange broek uit, deed mijn sportschoenen aan, en liep in zijn onderbroek nog eens 50 meter. Zodat Dieter zijn voeten in beeld kon brengen. In aflevering 4 zullen die dus te zien zijn als waren het de mijne. Jammer dat ik mijn fototoestel niet bij me had.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mogen deze inside-details van C wel prijs gegeven worden? :-)

07 juli, 2006 16:37  
Anonymous Anoniem said...

en hoe voelde dat ,opnieuw lopen ???

09 juli, 2006 21:23  

Een reactie posten

<< Home