vrijdag, februari 01, 2008

The Real Ray


Het is Coca Cola, vrienden! Proficiat Pieter.

Zometeen roept Feyten of Fillet het bedrijf ter verantwoording. Bij Peter zijn ze de stoep al gaan schoonvegen. Luisteren, Radio 1, 19u30 ongeveer.

-update- Wacht, wacht, wacht, Fillet. Dit is een typisch voorbeeld van een onbegrijpelijk blogpostje wegens teveel veronderstelde voorkennis.

Uitleg: de blogosfeer wordt geteisterd door een virale reclamecampagne. Een klein stukje van de blogosfeer althans: die vrienden! van hierboven, die overigens niet echt mijn vrienden zijn, ik ken ze nauwelijks. Dat is ook typisch blogosfeer.
En viraal wil zeggen: je lost iets geheimzinnigs op het internet en je hoopt dat iedereen erover begint te bloggen. Dat de ene blogger de andere besmet, als het ware. Dat lukt. Zie ons bezig. Nu zelfs de radio.
Een paar van mijn zogenaamde vrienden! heeft een paar dagen geleden graffiti op de stoep gevonden. En een brief in de bus. Met dezelfde tekening. En een gsmnummer en een internetadres. De vrienden! vragen zich af wie er achter zit.

En nu moet u opnieuw bovenaan beginnen lezen...

Labels: ,

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goeie campagne van Coke ! Peter kan nogal een stukje zagen voor een beetje krijt dat er al niet meer is :-)

01 februari, 2008 20:44  
Anonymous Anoniem said...

Maar de cruciale vraag voor mij is: welk agentschap zit hierachter? Aha!

01 februari, 2008 21:29  
Blogger koen fillet said...

@Pietel. Godverdomme. Gijzelf!?!

01 februari, 2008 21:31  
Anonymous Anoniem said...

Heel sterk van Duval dan. Ferm gedaan, ik vind het gezeur van die éne (en twee medeklagers) ook niet opwegen tegen de opwinding van de blogosfeer. Benieuwd wat er nog komt, Pietel. Moeten we nog lang wachten?

01 februari, 2008 21:38  
Blogger Anne said...

Blij dat wij aan de andere kant van de wereld wonen...

02 februari, 2008 10:37  
Anonymous Anoniem said...

Pfft, krijt.
Moest het nu nog Coke geweest zijn, ja.

13 februari, 2008 19:51  

Een reactie posten

<< Home