woensdag, december 20, 2006

Slaapkoppen


Randall Casaer werkt aan een album, maar het gaat niet vooruit. Zijn deadline nadert, of is zelfs al overschreden, ik weet het niet meer precies. Hij heeft daar een originele oplossing voor bedacht: sociale controle.

Elke woensdagavond stuurt hij het resultaat van een week werken naar een handvol kennissen. Dat schept verwachtingen, verwachtingen scheppen druk, druk dwingt tot productiviteit.

Ik hoor bij dat handvol. Dat is een voorrecht, maar nu ook weer niet zo'n geweldig exclusief voorrecht, want her & der op het net zijn sporen van Randall's groeiend stripalbum te vinden.

Ik heb zijn prent "anders niets" in gebruik als bureaublad. Ik kijk daar dus al een hele tijd op, en toch heb ik pas gezien dat er een potvis in de wolken zit toen Randall me erop wees. Hm. Strips lezen is blijkbaar niet zo simpel. Ik denk dat ik er mijn oude Sus en Wissen eens wat nauwkeuriger ga bestuderen.

Labels: ,

3 Comments:

Blogger Riet said...

Ga je dan beginnen met het bestuderen van de wolken?

21 december, 2006 22:19  
Anonymous Anoniem said...

Beste Koen,
ik wens je nu al een leuke kerst toe, vermoedelijk zie ik mijn computer eventjes niet.
Ik heb erg genoten van je blog en meegeleefd met het marathon verhaal.
Echter nog nooit het lef gehad iets te mailen, bij deze een welgemeende kerstgroet aan u en de uwen.

22 december, 2006 10:10  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Koen,

in een van je laatste blogs zei je dat podcasts niet echt aanslaan. Radio 1 (en StuBru) maakt het ons ook niet gemakkelijker. Vroeger kreeg ik (en bij de standaard nu nog) een lijst van alle podcats van een programma. Nu krijg ik bij radio 1 enkel de podcast van de voorbije week en kan ik als ik een tijdje in het buitenland ben geweest niet de podcasts van mijn geliefde programma's die ik gemist heb downloaden.
Kan je eens aan de oren van je podcastmaster trekken?

Groetjes
Bart Callens, Gavere

22 december, 2006 18:24  

Een reactie posten

<< Home