zaterdag, december 02, 2006

Helsen


Wim is ziek. Op TV merk je daar niks van, maar in de zaal wel. Afgelast. En T was zo blij dat hij eindelijk al die zinnen die zijn ouders geregeld citeren zelf zou kunnen gaan aanhoren in Wilrijk. Niet dus.

Maar op TV merk je daar dus niks van. Wim heeft gisteren een gedicht voorgelezen van Youri Maanzand. Die heeft een website die een dagelijkse klik waard is. Uit de comments blijkt dat ook zijn lezers poetische zielen te zijn. Of zou hij zijn comments zelf schrijven? Ja, hij zal ze wel zelf schrijven.

(Ik heb de foto van het net geplukt, geen idee wiens rechten ik schend. Als de fotograaf bezwaar maakt, haal ik hem weg.)

Labels: , , ,

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Beste Koen,

Het Algemeen Reageurs Syndicaat laat weten niet ingenomen te zijn met uw uitspraken. Woordvoerder Rundbark Kesters wenst er de nadruk op te leggen dat de Maanzand-lezers wel degelijk in staat zijn om zelf en eigenhandig hun comments te schrijven.
Hij dankt u uiteraard wel hartelijk voor deze onverwachte linkdump!

Met vriendelijke groeten, hoogachtend, edelachtnegerbaard en wat dies meer zei met lange ij.

02 december, 2006 20:32  
Anonymous Anoniem said...

oh, dat is rot als je kaartjes hebt en het gaat niet door, natuurlijk. Anders had je ook mijn liefste het voorprogramma zien spelen...

02 december, 2006 22:52  
Anonymous Anoniem said...

Wat bedoel je met "hij is ziek" ? Verklaar je nader. Hij is zo heerlijk om te aanhoren en te aanschouwen, hopelijk is hij vlug terug de oude en moeten we hem niet te lang missen.

Groetjes,

Joke

02 december, 2006 23:03  
Blogger Tjoff said...

Ah, spijtig, Wim Helsen is nochtans een tallent uit de duizend. Nog zo iemand die zich telkens bezighoudt met schitterend zijn is Wouter Deprez. Ook een aanrader om eens op een podium gade te slaan.

02 december, 2006 23:42  
Anonymous Anoniem said...

@joke.
last van zijn stem en moet een paar dagen zwijgen.
zal dus snel weer de oude zijn, geen zorgen.

03 december, 2006 14:20  
Anonymous Anoniem said...

Wij zijn donderdag in Leopoldsburg naar Wim Helsen gaan kijken. Ik kijk er niet van op dat hij nu iets aan zijn stem heeft :-)
Gewoon hilarisch!!

Christel

04 december, 2006 09:44  
Blogger Unknown said...

Ik ben echte fan van Wim Helsen, heerlijk zijn zijn voorstellingen.
Ook van zijn poezie-momentjes kan ik echt genieten.
Koen, wat ben ik BLIJ dat je terug op de radio te horen bent!!Weer een fijne maandagmorgen....

04 december, 2006 11:41  
Anonymous Anoniem said...

Yuri for president!

06 december, 2006 09:42  

Een reactie posten

<< Home