dinsdag, november 28, 2006

Doktertje spelen

Op dag vijf, zegt de handleiding bij mezelf die ik heb gekregen toen ik Gasthuisberg verliet, op dag vijf pleisters verwijderen, wondjes ontsmetten en nieuw verband aanbrengen.

De benodigdheden heb ik meegekregen in een plastic zakje, maar ik zag niet meteen iets ontsmettingsmiddel-achtigs. Of zou dat flesje daarvoor dienen? NaCl 0,9% zegt het etiket. Mijn middelbare schoolkennis zegt mij dat dat keukenzout is. Voor de zekerheid toch maar even Leuven gebeld en ja, ontsmetten moet met die zoutoplossing.

Weer een stap dichter bij genezen. Dat gaat nooit vier weken duren. Wel geschrokken van mijn olifantenvel, zo uitvergroot op de foto.

-update- Na klachten van gevoelige kijkertjes over de onappetijtelijke foto, heb ik het gordijntje gesloten. Wie het aandurft: klik en het gordijntje zal opengaan.

Labels:

23 Comments:

Blogger Tjoff said...

brrr...ik krijg het een beetje benauwd als ik die knie zie. Ook door de spierpijn rond m'n eigen knieën door deze zondag 20 km te trainen.

28 november, 2006 11:11  
Anonymous Anoniem said...

Jakkes, niet echt appetijtelijk. Sorry hoor Koen.

28 november, 2006 11:29  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat het een schitterend gordijn voor mijn slaapkamer zou zijn, zo'n rode stof kan ik nergens vinden! Maar het zal maar dun weefsel zijn zeker...Misschien meedoen aan de fotoreeks voor National Geo want dat gaat ook over olifanten.
Hier bedoel ik niets lijfelijks mee hoor, ge ziet er in het écht beter uit dan de foto's die de kranten publiceren...doe zo voort.
Egni

28 november, 2006 11:45  
Anonymous Anoniem said...

Heel lief van je Koen, maar hoefde niet echt hoor, dat gordijntje. Ik durf trouwens te wedden dat toch iedereen even gaat piepen. Gezonde nieuwgierigheid.

Mijn "Jakkes" had overigens niets met jouw vel te maken - voor de duidelijkheid - maar wel met het draadje...

28 november, 2006 13:08  
Blogger koen fillet said...

@Annelies. Hihi.

28 november, 2006 13:10  
Anonymous Anoniem said...

sexy!

28 november, 2006 13:38  
Blogger Lien said...

Uw vachtje groeit alweer goed, Koen!

28 november, 2006 13:55  
Anonymous Anoniem said...

Heeft een olifant dan vacht? ;-)

28 november, 2006 15:58  
Blogger Riet said...

Annelies heeft gelijk over die gezonde nieuwsgierigheid, 'k ben ook even gaan piepen. En inderdaad, dat draadje, ik zou die uiteindjes er toch afknippen.

en wat die vacht van een olifant betreft, volgens mij is er enkel sprake over een olifantenvel en het vachtje van Koen (of is er een verband?)

28 november, 2006 16:24  
Blogger koen fillet said...

@Riet. Nee, het verband heb ik er juist afgehaald.

28 november, 2006 16:31  
Blogger Riet said...

haha 1-0

28 november, 2006 16:33  
Anonymous Anoniem said...

al eens geklikt op large
t'is de moeite
daar zou die gevoelige luisteraar of kijker niet tegen kunnen
t'is erger dan bij rare streken
inderdaad een olifantevel

28 november, 2006 17:34  
Anonymous Anoniem said...

allez koen war wij toch allemaal commentaar op geven
ik zie dat 300 maal per jaar
maar ja t'is mijne stiel
LV

28 november, 2006 17:39  
Anonymous Anoniem said...

dat zout water is 'fysiologisch water', met dezelfde zoutconcentratie als in ons bloed, ideaal om de dehydratatie (osmose !) tegen te gaan

28 november, 2006 18:06  
Blogger Trijn said...

Aaaaahhhhhh :-)

28 november, 2006 18:29  
Blogger Geert Gitaar said...

And now for something completely different :

Macro-technisch is dit een goede foto. Scherp. Goed detail. Heb je dit zelf gedaan?

;-)

28 november, 2006 19:14  
Blogger koen fillet said...

@Geert. Nee, ik heb daar een professionele fotograaf voor ingehuurd.

28 november, 2006 19:21  
Anonymous Anoniem said...

fotosessie in een prof fotostudio met uuuuuren make-up en wachten op dejuiste stand vd zon en de juiste lichtinval en zo?
dat kan je eraan zien!

(jeukt het al waar het haar teruggroeit?)

28 november, 2006 19:28  
Anonymous Anoniem said...

... en als we dat niet geloven maak je ons toch gewoon iets anders wijs :-)

28 november, 2006 20:48  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha, Koen en Geert. Ik zie die professionele fotograaf al bezig.
Maareeeuh, Koen, ik wil niet beledigend zijn, maar jij zei toch olifantenvel... Mij leek het eerder op een slecht gepluimde kip hoor. :-)
Succes met het genezen!

28 november, 2006 20:55  
Anonymous Anoniem said...

Zeg Koen, hoelang moet die nu de oven in? En je gaat hem toch wel zeker om het kwartier met zijn eigen vocht overgieten? Anders wordt ie veel te droog.

Verder wat lekkere gestoofde appeltjes eromheen en goudbruine frietjes: hmmmmmmm!!

;)
Guy

28 november, 2006 22:03  
Blogger Dave Vervenne said...

Keurig dichtgenaaid, mooi mooi mooi. Ik wens je een spoedig herstel toe

29 november, 2006 08:57  
Anonymous Anoniem said...

hohi, nu lijkt het meer een neus van een varken met een lint erdoor voor de komende kerstdagen.
euh, mag je tegen dan al terug lopen? Krijg je nog nieuwe nike's of is het 'oude' pakket nog niet versleten? Zoek je een nieuwe sponser voor je volgend project? Wat is dat eigenlijk...
Nu mag je je toch wel al wassen zeker want dat pijlke lijkt meer op het cijfer vier en trekt op niet veel. Of moesten er vier gaten in je knie?
egni

29 november, 2006 16:09  

Een reactie posten

<< Home