donderdag, april 27, 2006

Floeren aap.


Kent u die uitdrukking: uw eigen een floeren aap verschieten? Dan bent u van Antwerpen. Ik heb dat meegemaakt daarstraks. Ik liep door de gang op de zesde verdieping van de VRT. Dat is een televisiegang, ik kom daar niet zo vaak. De visiecellen zijn daar, hokjes waar je opnames kan bekijken en montages voorbereiden. Door een openstaande deur zag ik mijn eigen mezelve. Naakt! Of toch zo goed als. Laat ons zeggen: naakter dan ik doorgaans op mijn werk te zien ben.

Joris was de ruwe montage aan het bekijken van de tweede aflevering van het marathonprogramma. Ik heb eventjes meegekeken en ja, het ziet er goed uit. Ondanks mijn eigen onbedekte aanwezigheid.

Voor een radiomens is het raar dat er dingen worden afgewerkt die pas over vele maanden zullen uitgezonden worden. Lange termijnplanning, ik heb daar weinig ervaring mee. De uitzending van morgen, van overmorgen en in het beste geval van volgende week, daar ben ik mee bezig.

O, voor wie vandaag nog moet lopen en muziek zoekt: iemand die zich verschuilt achter de naam Marathonpacks smijt de demo-versie van Psycho Killer op het web. Moet zo'n dertig jaar oud zijn.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

schitterend, die demo versie, in al zijn eenvoud, een ruwe diamant... eigenlijk in zekere zin mooier dan de uiteindelijke versie

27 april, 2006 20:25  

Een reactie posten

<< Home