zaterdag, april 22, 2006

Groepstraining.


Hm, wat een interessante curve. Blauw is snelheid, rood hartslag. Mijn hartsensor heeft altijd wat tijd nodig om vochtig te worden en contact te maken met mijn huid, vandaar dat rare uitzwiepen in het begin.

Je kan mooi volgen: twintig minuten inlopen, hartslag rond de 145. Dan tien minuten versnellen, hsl 150 (helemaal aan het eind van die tien minuten had ik F in het vizier en heb ik een sprintje getrokken om hem voorbij te lopen), tien minuten recupereren, weer snel, weer recupereren. Precies zoals het trainingsschema voorschreef. Of bijna precies: ik ben na 59 minuten gestopt, dat moest eigenlijk 60 zijn.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Normaal maak je met speeksel of wat water die contacten eerst nat :-) alcohol gaat ook probeer maar eens, ...

22 april, 2006 17:56  
Blogger koen fillet said...

@BB: Kweetet, kweetet, ik doe dat ook altijd, maar desalniettemin: slecht contact. Blijkbaar is alleen zweet een echt goede geleider.

22 april, 2006 19:00  

Een reactie posten

<< Home