woensdag, januari 04, 2006

Sheik dood.

Maktoum
J. heeft me daarnet dit mailtje gestuurd: Hallo Koen, gisteren vertrok mijn broer richting Dubai. Hij wil er donderdag de marathon lopen. Ik kreeg zopas een telefoontje van hem. Toen hij zijn startnummer ging afhalen, hoorde hij dat de marathon afgelast is. Alles en iedereen staat er klaar voor, mensen kwamen van over de hele wereld... Maar de koning is deze morgen gestorven en alles werd uitgesteld. Groetjes, J.

Die koning blijkt Maktoum Bin Rashid Al Maktoum te zijn. Sheik Mohammed voor de vrienden. Dood dus. Veertig dagen officiƫle rouw, een marathon is dan ongepast. Dat moet J. toch begrijpen?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik kijk uit naar je "marathon" verhalen dit jaar ;). Tom. PS: Doen de 'overlevers' ook mee aan de 20km van Brussel?

04 januari, 2006 14:44  
Blogger koen fillet said...

Ja Tom. Brussel staat op het programma.

04 januari, 2006 20:26  
Anonymous Anoniem said...

Ha tof, dan zie ik jullie daar misschien wel eens. Wanneer beginnen de uitzendingen van 'overleven, de marathon' eigenlijk? Gaat het een eendelige aflevering zijn of een ganse serie? Sportieve groeten, Tom. [Yahoo, seffes mijn nieuwe loopschoenen gaan uittesten :)]

05 januari, 2006 08:23  

Een reactie posten

<< Home