donderdag, december 29, 2005

Oeps, weer vergeten.

training 5
Hiernaast zie je het grafiekje van mijn hartslag tijdens de training vandaag. Voor het eerst mocht ik twintig minuten aan een stuk lopen. Ik hoefde joggen en wandelen niet meer af te wisselen.

Mijn kopke stond daar al lang naar maar het mocht niet: Paul verzekerde me dat te lang doorlopen tot kwetsuren zou leiden. Hart en longen kunnen het aan, maar mijn pezen en gewrichten niet. Die moeten wennen aan de hogere belasting.

Zover zijn we dus ondertussen. Wat ik wel blijf merken: zogauw mijn hartslag boven de 135 komt, trap ik op mijn adem. En ik was stoemelings vergeten om vooraf mijn astmapuffertje te gebruiken. Dat is een geneesmiddel dat op de dopinglijst staat, maar met een doktersattest mag je het gebruiken.

Zaterdag proberen aan te denken. Puffertje puffertje puffertje puffertje. Luister morgen naar Wilde Geruchten, de kans bestaat dat ik plots puffertje puffertje voor me uit stamel. Je weet dan hoe dat te verklaren is.

En wat speelde zich intussen in mijn oren af?
-Oops, I did it again - Richard Thompson (Ja, het Britney Spearsnummer. Klikken brengt je op de site van de Amerikaanse Public Radio, je moet nog even doorklikken naar Oops. Tempted is ook een straffe cover.)
-Monkey to man - Elvis Costello
-Mama Mia - Abba

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wij wensen jou voor het nieuwe jaar, veel adem, weinig regen en veel succes, gelukkig 2006!!!
Chris

31 december, 2005 09:39  
Anonymous Anoniem said...

Leuk dat je nu eindelijk de stap mocht zetten naar onafgebroken lopen!
Alvast veel trainingsplezier in 2006, met een gezonde goeie teug adem! Succes!

31 december, 2005 13:57  

Een reactie posten

<< Home