woensdag, januari 18, 2006

Mijn avondeten liep mee.

Het ging niet zo goed daarnet. Steken in mijn onderbuik, ik denk dat ik te kort na het eten aan de training ben begonnen. Maar je hoort me niet klagen, mijn benen sputteren niet meer tegen. Het plan is dat we zaterdag tijdens de groepstraining een half uur doorlopend joggen en dat gaat lukken.
Rond half maart zouden we het lopen een uur moeten kunnen volhouden, om daarna naar de 20 km van Brussel toe te werken. Da's op 28 mei. Volop het hooikoortsseizoen, ik hou mijn hart vast.

Ik ben in de gangen van de VRT Joris tegen het lijf gelopen. Joris is de regisseur van het Marathonproject. Ik vertelde hem dat ik wat twijfels heb gehad over mijn pijnlijke knie maar dat ik ondertussen gerustgesteld ben. Ik denk dat ik ontgoocheling zag in zijn ogen. Een overbelastingsletseltje in deze faze van de voorbereiding zou hem niet slecht uitkomen. Het zou voor dramatiek en spanning zorgen in het televisieprogramma. Een kapotte knie zou hij wel zien zitten. Denk ik toch, hij zei het niet, het is mijn interpretatie.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Koen,

ivm de hooikoorts, niet direct panikeren,
ik heb er ook last van en weet wat het is, maar ...

nog geen hinder van ondervonden voor het lopen.
ev. met een bril aanlopen (die heb je al, niet?) om niet zo snel in je ogen te wrijven
Tenminste, bij mij is dat het ergste.
Van de luchtwegen (longen) nog geen last gehad tijdens de lente - zomer.
Hopelijk voor jou hetzelfde, we vernemen het dan wel.
succes Bert W

19 januari, 2006 08:26  
Blogger David aka Letman said...

Krijgen jullie een 'speciale' behandeling op de 20km van Brussel zoals bijv. goede startplaatsen of lopen jullie met de massa mee? Hopelijk zijn de mannen die dat moeten filmen ook al aan hun training begonnen!
Greetzzz

19 januari, 2006 11:36  
Anonymous Anoniem said...

Koen, wanneer zien we jullie marathonvoorbereiding es op tv??

19 januari, 2006 22:57  
Blogger koen fillet said...

O, dat gaat nog een hele tijd duren. Overleven maakt zes afleveringen die ze gaan uitzenden als de marathon van NY achter de rug is. Dat wordt dus november 2006.

19 januari, 2006 23:30  
Anonymous Anoniem said...

Koen,
via uw blog surfte ik bij de links naar geertgitaar.
De link is nu verdwenen, is dit bewust of onbewust?
Kan hij eventueel opnieuw geplaatst worden?

Hartelijken dank

20 januari, 2006 10:23  
Blogger P_eter said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

20 januari, 2006 10:55  
Blogger koen fillet said...

Dat die link is verdwenen is niet toevallig, Bewa. Er zijn nog kleine dingentjes veranderd de voorbije dagen: mijn collega-lopers heten vanaf nu bijvoorbeeld G, K, J, S en F. Op uitdrukkelijk verzoek van C.

20 januari, 2006 16:22  
Blogger P_eter said...

Goed dan heb ik maar besloten mijn vorige post aan te passen, kwestie van jou niet in problemen te brengen.

"Hey Koen, ik wou zeggen dat ik door jouw blogspot te lezen weer zin heb gekregen om te lopen. Ik moet wel toegeven dat het de laatste dagen niet zo eenvoudig was met de koude hier in Würzburg Duitsland (-6 en sneeuw en ijs). Kan je Paul vragen of de koude ook een invloed heeft op je hartslag?

Het plan is in ieder geval ook mee te doen aan de 20 KM in Brussel.

Dat met dat exclusiviteitscontract en het niet doorsijpelen van informatie is wel erg moeilijk, omdat je op de site van de Marathon van New York de gegevens kan opvragen. Tenzij jullie natuurlijk onder een alias gaan lopen."

Wat dus nu een beetje gebeurd is.

21 januari, 2006 12:37  

Een reactie posten

<< Home