dinsdag, maart 10, 2009

Wast uw handen!

-Met wiƩ spreek ik?
-Met Koen Fillet*, meneer.
-Oh, een bekende naam. Werkt u voor het programma Peeters en Pichal?
-Nee, meneer.
-Ik ga u toch zeggen waarvoor ik bel, want ik ben geschokt.
-Zegt u het maar.
-Ik heb mevrouw Annemie gisteren horen zeggen dat het niet nodig is de handen te wassen na het toiletgebeuren!
-...
-Ik herhaal, ik ben geschokt, meneer Fillet.
-Euh...
-U weet toch dat de mens een kuddedier is? Men gaat dat geloven! Men gaat die raad opvolgen! Zoiets op de radio beweren is on-ver-ant-woord!
-Ik zal het de redactie van Peeters en Pichal melden, meneer.
-Waarvoor ik u beleefd dank. Goeiemiddag nog.

*Om redenen van privacy is de naam in dit stukje fictief.

Labels:

8 Comments:

Blogger d.s. said...

Ha ! Een item dat ressorteert onder de pipi- & kaka-moppen. Die genereren meestal veel reacties. Let op mijn woorden.

10 maart, 2009 14:32  
Anonymous Anoniem said...

worden de media niet een beetje allesbepalend?

10 maart, 2009 15:37  
Blogger koen fillet said...

@Anoniem. En wat dachten we daaraan te doen?

10 maart, 2009 17:00  
Anonymous Anoniem said...

Dat is de vraag. Ik denk dat we mogen beginnen met een anddere aanpak door de media zelf.

10 maart, 2009 19:08  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou zeggen: Dood aan de media! Maar stel dat ik zo'n dingen zou rondbazuinen dan staat dat voor ge het weet in de media.

10 maart, 2009 21:46  
Anonymous Anoniem said...

die verdorven radio toch he!

13 maart, 2009 00:04  
Anonymous Anoniem said...

beste koen fillet,zijt gijeenvan de weinige positievelingen in de media.
uw programma's zijn doorspekt met warmte en zachtheid en vriendelijkheid en nederigheid(soms).
waarvoor proficiat

13 maart, 2009 08:08  
Blogger koen fillet said...

Tiens. Ik ken tientallen positievelingen in de media.

13 maart, 2009 17:56  

Een reactie posten

<< Home