dinsdag, juli 01, 2008

Cafébazen & Gespuis

Interactiviteit met de radioluisteraar, het is me wat. Leest u even mee.

Kunt U de zieke planning van enkelen omtrent parking van restaurants en verder bebouwen van natuur alsook creatie van ontucht en hoererij stoppen door bepaalden geen toegang te geven gezien de reeds niet juiste situaties? Dank U!
Het zijn vooral cafébazen en gespuis in verband met restaurants alsook politiekers die het platteland zien als eenvoudige lasten zetten alsook enkele zakelijke partijen hiermee in verband.
Een eenvoudig voorbeeld is gewoon waarom zou U als politieker of mediafiguur hier moeten zijn als U hier niet woont?


En zo gaat het nog even door. Deze meneer krijgt een beleefd antwoordje terug.

Labels:

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lijkt me meer eerder spam te zijn gezien de wartaal dan een echte mail. Ook al staat er nergens een duidelijke verkoopboodschap in.

Vroeger was de incoherentie nog groter en vaak nog verschillende talen door elkaar. Heden ten dage is het vaak een irrelavant verhaal die vrij uit zijn context werd gerukt en zeer onsamenhangend is.

Het waarom - buiten het kijken of het een geldig e-mail adres is en niet opgegeten wordt door een spamblocker - is me niet helemaal duidelijk.

01 juli, 2008 11:13  
Blogger koen fillet said...

Dit is het product van de menselijke geest, Pieter. Ondertekend en al. Verwijzingen naar plaatsen en personen heb ik er uitgehaald. Ik wil den schrijver tegen zichzelf beschermen.

01 juli, 2008 12:17  
Anonymous Anoniem said...

Misschien wilde dienen mensch gewoon uwe blog halen...jaja dat zal de bedoelink wel geweest zijn. Ieder vogeltje fluit zoals het gebekt is en deze was misschien 'bek-af'.

01 juli, 2008 12:56  
Anonymous Anoniem said...

Duidelijk een zonneslag!

Stuur die man een '(boven m'n) petje' om zich verder te beschermen.

01 juli, 2008 16:18  
Anonymous Anoniem said...

t'was er wel lekker eten.
met name gewone kost zaols we vroeger aten.
en surtout "biefsteak frit".
en daar kopmen alleen mensen die er niet wonen
naam en adres bekend ,alleen bij mij

01 juli, 2008 16:42  
Anonymous Anoniem said...

Versta ik dit bericht als een beschaaft "Bleft va min erf!!"?

03 juli, 2008 15:49  
Anonymous Anoniem said...

Ow my gawd - beschaafd. Met d. Slik.

03 juli, 2008 15:49  
Anonymous Anoniem said...

Ik vraag me af wat het nut is van een beleefd antwoord, in zo'n geval.

Wie bij Peeters & Pichal een nuttige suggestie heeft (mij is dat al zeker een keer of 5 overkomen, dat ik iets meldde dat opgepikt werd), krijgt potverdorie niet eens een bedanking!

03 juli, 2008 20:46  

Een reactie posten

<< Home