maandag, juli 02, 2007

De Vrije Minuut


Stel dat u van Radio 1 één minuut zendtijd cadeau kreeg, wat zou u daar dan mee doen? Het is een experiment.

Mail uw mp3'tje naar de.minuut@gmail.com. Alles mag. Er is maar één ijzeren regel: één minuut. Geen seconde meer, geen seconde minder. Nee, er is nog een tweede ijzeren regel: niet boos worden als we er uiteindelijk niks mee doen.

Waarbij ik me bijvoorbeeld afvraag of er voldoende mensen zijn die een microfoontje aan hun computer hebben hangen.

Labels:

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zou een oproep lanceren om Radio 1 weer Radio 1 te laten worden. Ik mis haar (hem?).

03 juli, 2007 12:09  
Anonymous Anoniem said...

Het is een hele aanpassing, inderdaad.
Katrijn

03 juli, 2007 12:11  
Blogger koen fillet said...

@Stinus. De nieuwe Radio 1 (hem)begint op 3 september. De nieuwigheden die u sinds een week hoort zijn zomerprogramma's, en dus niet de definitieve vervangers van Het Beste, Wilde Geruchten, Lopende Zaken enzoverder.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik zelf helemaal gerust ben in de vernieuwingsoperatie.

03 juli, 2007 12:37  
Anonymous Anoniem said...

één minuutje
'lawaai' te horen in het Huwynsbos van Lichtervelde ; het straatlawaai in het centrum van de gemeente.......
het mag natuurlijk ook één minuutje Kaisers Chiefs zijn of Keane of Cooks ; maar die kennen we intussen al....
rita.

03 juli, 2007 18:16  
Blogger Geert Gitaar said...

"La dernière minute" van Carla Bruni op haar CD "Quelqu'un m'a dit" is pakkend mooi, en duurt ... jawel ... une minute!

03 juli, 2007 19:54  
Blogger Mrs B said...

Bij een goed merk laptops is het microfoontje ingebouwd in de rand rond het beeldscherm.

03 juli, 2007 23:50  
Blogger koen fillet said...

Juist. Wat houdt u nog tegen om een minuut vol te maken, mrs b?

03 juli, 2007 23:53  
Blogger Mrs B said...

Goede vraag Koen. En daar kon ik niet meteen een antwoord op formuleren. Maar ik ga voor het goedkope punt: Ik zou Radio 1 nooit een daling in het aantal luisteraars willen toewensen...

04 juli, 2007 01:22  
Anonymous Anoniem said...

Tot wanneer duurt deze mogelijkheid? Ik probeer misschien iets te doen vanuit Ierland met de collega's ;-)

04 juli, 2007 03:03  
Blogger koen fillet said...

@Mike. 't is een experiment. Hoe lang duurt dat, tja. Als er geweldig goeie inzendingen binnenlopen gaan we daar echt radio mee maken, als er niks bruikbaars uit/in de bus komt, sterft het een stille dood.

04 juli, 2007 09:33  
Blogger koen fillet said...

@Mike. 't is een experiment. Hoe lang duurt dat, tja. Als er geweldig goeie inzendingen binnenlopen gaan we daar echt radio mee maken, als er niks bruikbaars uit/in de bus komt, sterft het een stille dood.

04 juli, 2007 09:33  
Anonymous Anoniem said...

Wat ik met 1 minuut zou doen?
Voor een goed doel een 1-minuut durende promo-talk doen?
Een 1-minuutverhaaltje voorlezen uit mijn oude boekje?
... Ik heb wel wat inspiratie!

04 juli, 2007 17:23  
Anonymous Anoniem said...

Is dat idee niet een klein beetje gepikt uit "In De Gloria"?

04 juli, 2007 19:09  
Blogger koen fillet said...

Hoe zat die minuut van IDG nu weer in elkaar? Was dat geen contactrubriek? Ja, dat was iemand die zichzelf voorstelde.

04 juli, 2007 19:31  
Blogger Maarten said...

Die minuut bestaat/bestond ook bij de collega's van stubru waar je een fuif kunt voorstellen. Is/was te horen tijdens 'de afrekening'

05 juli, 2007 10:11  
Anonymous Anoniem said...

Het is wachten op de eerste dichter die "Blikken Doos" brengt (IDG)

05 juli, 2007 13:22  

Een reactie posten

<< Home