maandag, juni 25, 2007

Liefde is een wortel (RvhG)


U denkt misschien dat het honing is
Of een zeer goed begrip
Een paradijs met bloemetjes
U hebt het glad verkeerd

Liefde is een wortel
Een domme, domme wortel (bis)

Moet ik nu dood of moet ik kapot
Geen makkelijk besluit
Hou ik het stil of zeg ik luidop
Ik kan niet meer vooruit


Liefde is een wortel
Een domme, domme wortel (bis)

Ik wil het niet meer horen
Ik wil het niet meer horen
Was ik maar
Nooit geboren

Was ik maar vijfentachtig jaar
Dan was ik er vanaf
Staren door het venster
Schrijf het op mijn graf

Liefde is een wortel
Een domme, domme wortel (bis)

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hier krijg ik nu zo'n leuke grijns van op mijn gezicht...

25 juni, 2007 19:57  
Anonymous Anoniem said...

Lekker in de schemerzone van het begrijpelijke.

25 juni, 2007 21:05  
Anonymous Anoniem said...

over liefde & bouffe gesproken: kan je eens ruiken aan het haar van friedl', koen?

ik ben er namelijk van overtuigd dat het naar kaneel ruikt. subtiele zoete kaneelgeur met een licht streepje zee om precies te zijn.

en nee, ik behoor niet tot de laatste lading friedlfanaten die zich plots begint te roeren omdat het beste wordt afgevoerd. ik breek daar al wat langer mijn hoofd over.

many thanks!
skitzo

26 juni, 2007 10:59  
Anonymous Anoniem said...

Ik gok appelshampoo!

26 juni, 2007 11:12  
Anonymous Anoniem said...

mooi, die wortels ...

26 juni, 2007 20:18  

Een reactie posten

<< Home