woensdag, april 25, 2007

Kapot

Bloggen vanop het werk, het arbeidsreglement dat ik halfweg de jaren 80 heb getekend zegt daar niks over, maar ik denk niet dat het mag. Maar mijn thuistoetsenbord is kapot: de toetsen linksonder doen niks meer. Het zou aan de broodkruimels kunnen liggen. Als ik deze boodschap thuis zou intikken zou er staan:

loggenanopheterk,hetareidsreglementdatikhalfegdejaren80hege
tekendzegtdaarniksoer,maarikdenknietdathetmag;maarmijnthui
stoetsenordiskapot:detoetsenlinksonderdoenniksmeer;hetzouaa
nderoodkruimelskunnenliggen;alsikdezeoodshapthuiszouintikke
nzouerstaan:

Zonder spatiebalk valt niet te leven.

Labels:

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En zonder balk zou het evenwichtsonderdeel uit het toestelturnen verworden zijn tot één grote spatie. Woorden leiden gemakkelijk tot bokkesprongen alzo ?

25 april, 2007 13:50  
Anonymous Anoniem said...

Hoezo_zonder_toetsenbord_valt_niet_te_leven??_Wa_ne_zever_is_me_da_nu?_:-)h

25 april, 2007 14:50  
Blogger Kaat said...

sterk bezig! ik heb zo'n voorgevoel dat ik mijn toetsenbord ook eens grondig mag uitkuisen. toevallig ergens een doc on line waarop de juiste toetsencombinatie van je toetsenbord staat?

25 april, 2007 16:29  
Anonymous Anoniem said...

trek er een foto van voor je het uiteen haalt

25 april, 2007 18:17  
Blogger Marc Ogiers said...

Hier een querty en hier een azerty. De azerty is wel van een laptop. Een probleem?
Aub Kaat.

26 april, 2007 12:49  
Blogger Marc Ogiers said...

Deze foto is nog beter, net dezelfde als ik hier gebruik.

26 april, 2007 13:02  
Anonymous Anoniem said...

sorry koen
ik weet wat schrijven is zonder spatiebalk
er wordt niet op geantwoord
onleesbaar
groeten

26 april, 2007 16:33  
Blogger Kaat said...

@marc: merci voor de foto. al vrees ik dat ik een aangepaste macversie nodig heb....

26 april, 2007 19:10  

Een reactie posten

<< Home