woensdag, januari 24, 2007

No, no, no

Redelijk onder de indruk van Amy Winehouse haar Rehab. Met een punchline die in vertaling merkwaardig goed aansluit bij de actualiteit van vandaag. "Ikke in een afkickcentrum? Nee, nee, nee."



Maar wat ik u eigenlijk wil aanraden is deze versie die ze deed in The Interface. Rehab begint vanaf 3'28". Ik heb een zwak voor demoversies en slaapkameropnames en akkoestische sessies. Pas in zo'n primitieve omstandigheden hoor je hoe goed iemand zingt.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heeft inderdaad een kathedraal van een stem.. al lijkt ze steeds een stukje pruimtabak in haar mond te hebben als je haar ziet zingen.
Of hoort dat bij de pose van een soul/hiphop artieste?

24 januari, 2007 22:11  
Anonymous Anoniem said...

En gij hield niet van YouTubejes? Ik snap het niet meer mr. Fillet.

24 januari, 2007 22:17  
Blogger koen fillet said...

@Martin. Het gaat mij niet in de eerste plaats om het clipje, maar om die akkoestische versie van The Interface.
Ik vind YouTube fantastisch, maar een weblog vullen met filmkes vind ik wat makkelijk.
Ik heb in dit geval het filmpje erbij gezet omdat je dan de cd-versie en de live-versie met elkaar kan vergelijken. Wetenschap als het ware.

24 januari, 2007 22:23  
Anonymous Anoniem said...

Koen, ik ben content. Een prima verklaring. Ik was u ah dollen ben ik bang.

26 januari, 2007 10:02  

Een reactie posten

<< Home