zondag, januari 07, 2007

Genezen?

De ambitie is om de andere dag te lopen, maar dat lukt niet. Het was van dinsdag geleden. Toen twintig minuten, vandaag ruim een half uur. Voor het eerst weer door de polder en langs de Scheldedijk, écht lopen dus. Met natte voeten en slijk aan de kuiten en al. En niks geen pijn, ook achteraf niet. Ik ben ondertussen een paar uur thuis en de knie laat niks van zich horen. Ik ben geneigd mezelf genezen te verklaren.

Morgen moet ik naar Leuven, naar de doktoren Peers en Bellemans, voor een laatste check van mijn linkerknie. Ik denk dat zij ook tevreden gaan knikken. En dat het dus inderdaad mijn laatste bezoek aan Pellenberg zal zijn. Het laatste, tot aan de volgende sportblessure.

't Is in de voormiddag. U/je zal mij dus niet horen in Wilde Geruchten.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

super!
good luck koen!
veel plezier bij het lopen nog!

07 januari, 2007 18:46  
Blogger Jogginggirl said...

Tof dat je de draad weer kunt oppikken ! We hebben er weer een bloggende loper bij !
En goed luisteren morgen, hé : wellicht stellen ze voor rustig op te bouwen, doe dat dan maar ! ... Ze hebben er daar voor gestudeerd, nietwaar ?

07 januari, 2007 22:58  

Een reactie posten

<< Home