vrijdag, december 29, 2006

De gestolen pinguin


Vijf dagen lang heeft Erik Vangrieken in Wilde Geruchten onderzoek gedaan naar het verhaal van de gestolen pinguin. Hij is tot het besluit gekomen dat het een stadslegende betreft. Ik ben daar niet zo zeker van.

Wat mij doet twijfelen is wat een paar bewakers van de dierentuin hebben verteld. Off the record weliswaar. Och, meneer, ge moest eens weten wat hier allemaal gestolen wordt. Reptielen, vogels, goudkopleeuwaapjes... En ook pinguins, vroeg Erik? Ook pinguins meneer! En kan u dat nu nog eens zeggen, ik zet mijn microfoon aan. Nee, dat kon dus niet.

Ook gehoord uit de mond van het zoopersoneel: er kruipen wel eens bezoekers bij de leeuwen. Maar daar wordt geen ruchtbaarheid aan gegeven, want dan breng je mensen op ideeën.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heb het onderzoek niet gevolgd, maar ik geloof het nu al. mensen hebben nergens veel manieren, niet in de makro, niet op de E40 en niet in de dierentuin. mijn kop eraf als planckendael het paradijs op aarde is.

29 december, 2006 13:49  

Een reactie posten

<< Home