vrijdag, juni 02, 2006

Doobilatalaldraaalalalaldibibdadaba.


De zomer is nog niet begonnen, maar ter redactie Wilde Geruchtes is er al wel een zomerhit. Doobilatalaldraaalalalaldibibdadaba nog aan toe: Loituma, zo Fins als Lordi en even zot, weze het op compleet andere manier. Let een beetje op voor je op de link klikt, want het is een oorworm gelijk ge nog nooit een oorworm hebt meegemaakt.

Het lukt me niet om Loituma op mijn iPod te plempen, want die doet raar. Ik heb hem laten vallen en telkens ik hem aan mijn computer hang begint hij zijn harde schijf te controleren. Dat duurt uren, en als hij klaar is verschijnt hij niet in iTunes. Is er iemand die raad weet?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heb loituma ooit nog eens een heel optreden beziggezien. Voor de laatste editie van een folkfestival werden de beste groepen van de jaren ervoor teruggehaald, oa dus die Finnen. Schitterend zot inderdaad!!

02 juni, 2006 23:44  
Anonymous Anoniem said...

Je kan proberen om je iPod eens te resetten? Wel opletten, je verliest natuurlijk alle muziek die er op staat.

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705

03 juni, 2006 07:01  
Anonymous Anoniem said...

Dat staat alvast op ipod. Totaal wacko... But that's the way I like it!

05 juni, 2006 20:26  
Anonymous Anoniem said...

Ik had hetzelfde probleem na val. na update (per ongeluk op yes gedrukt) opladen via het stopcontact en niet via de computer. het hielp. vraag me niet hoe het werkt maar mijn pod werkt terug.

groetjes jan

08 juni, 2006 15:01  

Een reactie posten

<< Home