vrijdag, december 02, 2005

Voor het eerst foert gezegd.

Gruwelijk weinig geslapen vanacht. Na de live-uitzending van De Grootste Belg pas om half drie in mijn bed geraakt. Om zeven uur weer op om op Radio 1 Wilde Geruchten te presenteren. Koppijn, concentratie onbestaande, reactiesnelheid nul. En ik kon niet direct naar huis en naar mijn bedje, want er moest ook nog vergaderd worden.

Ik zit niet goed in mijn vel, en uitgerekend vandaag wou ik dat fietstochtje maken. Foert, ik fiets niét vanavond. Ik ben vanochtend al naar het station gereden en vanavond weer terug. Twee keer een kwartier, dat moet volstaan. Of is fietsen pas trainen als je sportkleren aandoet? Ik denk het niet.

Stand van zaken, ruim een week na de selectie van de marathonkandidaten: iedereen is flink bezig, behalve ik. Aantal gelopen kilometers: nul. En toch blijft mijn voornemen die marathon te halen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hallo koen,

er was absoluut niets te horen van je vermoeidheid. hoe speel je dat klaar ?
met hoofdpijn een goed programma presenteren ?
niet opgeven. 'alle begin is moeilijk'
groetjes,
rosaline

02 december, 2005 21:13  
Anonymous Anoniem said...

Koen,

Groot gelijk dat fietsen niet in een special broekske moet. As de benen maar wat draaien. En gebruik gerust kleine versnellingen dan draaien die knieen soepel.

En een goeie muts doet wonderen voor die koude oren in de ijswind.

Doordoen,

Johan

02 december, 2005 22:58  
Anonymous Anoniem said...

Goeie tip Koen! Laat één of andere sponsor van fitness materiaal een loopband of hometrainer plaatsen in de radio 1 studio, kunnen Annemie en de luisteraars mee genieten van je lijdensweg...een kompleet nieuwe ervaring, lijkt me, al puffend en hijgend een serieus interview hebben met Guy Verhofstad vanop je hometrainer...zorg wel dat je in beeld blijft van de webcam, zodat we allemaal kunnen zien dat je niet 'potert'...

03 december, 2005 01:39  
Anonymous Anoniem said...

Beste Koen, ben toevallig op jouw dagboek (dat tegenwoordig blijkbaar weblog genoemd moet worden) gekomen. Hou de moed erin, ik heb enorm veel bewondering voor het feit dat je hier al aan durft te beginnen. Zelf heb ik ook een sportprofiel als dat van een dakpan, en ik zou er niet aan durven beginnen. Go for it Koen. Ik probeer af en toe te kijken hoe het met je gaat

04 december, 2005 15:52  

Een reactie posten

<< Home