woensdag, november 07, 2007

Hij blogt. Niet.

Vriend overweegt blog te beginnen. Dankzij blogger.com is dat computertechnisch twee keer niks, zeg ik hem.

Waarop hij: Computertechnisch mag een blog zelfs 4 of 5 keer niks zijn, een blog vergt regelmaat en discipline en dadendrang en daar nijpt het schoentje. En ik zou nog vaker aan de computer zitten uiteraard.
"Waarom zit je nu weer achter de computer? Kunnen we niet eens gewoon wat praten?" Met "Ik ben aan het praten tegen mensen die dit toch niet lezen" moet ik dan niet afkomen.


Hij heeft zijn eerste blogartikel dan maar hier gezet. Bij zijn werkgever.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik vind Blogger nochtans niet zo praktisch.
Skynetblogs of wordpress.com lijken me beter.

Heb er zelf eentje gemaakt waarbij ik hoop de anderstalige medemens op zoek naar luistermateriaal in het Nederlands te helpen.

Spuuglelijk, maar hopelijk interessant :-)

http://kijkluis.skynetblogs.be/

10 november, 2007 22:45  
Anonymous Anoniem said...

mag jij dat daar niet doen dan?

16 november, 2007 18:08  

Een reactie posten

<< Home