donderdag, oktober 11, 2007

Hm

Tot overmorgen bedoel ik.

5 Comments:

Blogger Unknown said...

ik dacht net: ik ga 'ns kijken of Koen zijn belofte heeft gehouden ennog iets geschreven heeft. Ja dus!

12 oktober, 2007 00:11  
Anonymous Anoniem said...

als het hier zo zit dan zal ik uw blog morgen niet bezoeken!
dat is ook een goed voornemen.

/b

12 oktober, 2007 06:46  
Anonymous Anoniem said...

beste heer fillet,
al eens gedacht om een paar keer per week s'morgens te gaan zwemmen,het is beter dan lopen trouwens.
het is goed voor de fysiek en wanneer je uit het bad komt voel je je veel frisser en ontspannen.
mijn drukke bezigheden sinds 25 jaar doen roofbouw op mijn lichaam,nu wordt het stilaan tijd om een beetje(aan onze leeftijd)aan onze conditie te denken.
weet je nog "MENS SANA IN CORPORE SANO"
bij mij was het hoog tijd.
de dinsdag en de donderdag ga ik om 7h zwemmen,een half uurtje en dat is meer dan genoeg.
eens proberen ?
vanhalst luc

12 oktober, 2007 08:29  
Anonymous Anoniem said...

Is dat overmorgen als ingaande vanaf vandaag en dus twee dagen na de oorspronkelijk bedoelde morgen zodat we spreken over zondag of is overmorgen hier gebruikt in de betekenis die het gisteren nog had waardoor het opnieuw morgen is?

12 oktober, 2007 23:08  
Anonymous Anoniem said...

jep idd

12 oktober, 2007 23:23  

Een reactie posten

<< Home