donderdag, juni 07, 2007

Jongens & Nostalgie


Teruggevonden op de harde schijf van mijn computer te Reyerslaan: verloren gewaande foto's uit de tijd van Jongens & Wetenschap.

We probeerden die dag of het waar is dat je dronken kan worden als je een bad neemt in champagne. Omdat champagne duur is, en omdat het tenslotte uw belastingsgeld was waar we mee speelden, hadden we de Moet & Chandon vervangen door bier. Goed bier, dat wel.


Voor zover ik me herinner zat de kans er in dat Sven dronken zou worden. Omdat via zijn huid alcohol zou opgenomen worden, maar vooral omdat hij alcoholdamp inademde. Maar een uur uitzending en een bodempje Westmalle was te kort en te weinig. Niet dronken geworden. Wel vrolijk.

Labels: ,

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb ooit op brainiac gezien dat het niet zo goed zou werken. Wat wel werkt is een sauna nemen waarbij men alcohol over de hete stenen giet ipv water. Dan komen er veel meer alcoholdampen in de lucht en wordt je er stiepelzat van.

07 juni, 2007 20:22  
Blogger koen fillet said...

Inderdaad, dat was het besluit toen min of meer. Maar met een -t minder.

07 juni, 2007 20:25  
Anonymous Anoniem said...

Milledju de menschen kennen begot/d alles van de straalstroom sinds Armand P. maar ik dacht dat Pien 'inversie' toch ook wel menige keren belicht had ?

08 juni, 2007 10:03  
Anonymous Anoniem said...

Op elke manier kan ik best trainen om mijn conditie bij te houden tussen de 20km die ik nu liep in 2uur en de 20km volgend jaar waarbij ik iets minder dan twee uur zou willen lopen?
gerda

08 juni, 2007 13:51  
Anonymous Anoniem said...

De antwoorden staan nog altijd op het net.

Jammer dat we die niet in 1 keer (bijv. per maand) kunnen downloaden om op cd te branden/ipod te laden.

Leuk om een verloren moment mee op te vullen.

08 juni, 2007 18:42  
Anonymous Anoniem said...

Wat een podcast idee =)

09 juni, 2007 07:52  

Een reactie posten

<< Home