vrijdag, juni 01, 2007

Phara strààlde


Het was haar eerste werkdag vandaag, na maandenlang borstkankerverlof. Ze wou wel even langslopen bij Wilde Geruchten. Ik had maar één vraag voorbereid. Dag Phara, hoe is't?

Met een soort victoriegebaar kwam ze de studio binnen. Twee armen in de lucht. Breed glimlachend. Gelukkig. Mooi ook. O, wat ben ik blij dat ze terug is.

Zondag presenteert Phara op Een het Groot Debat tussen de Drie Kopstukken. Spannend, want haar concentratie, vertelde ze, en haar mentale snelheid zijn nog niet helemaal wat ze geweest zijn.

Labels: , ,

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb haar ook gemist. Politieke debatten zijn de max met Phara!

01 juni, 2007 21:29  
Anonymous Anoniem said...

Dag Koen,

eerst en vooral proficiat met je 20km! Ikzelf heb jullie boek "marathon" aangeschaft, volg het schema en je weblog sinds hij is opgestart. Aan de 20km heb ik deelgenomen maar na 15km ben ik uit de wedstrijd gestapt omdat ik reeds een week last had in mijn linkerbeen. En met jouw verhaal van vorig jaar indachtig besliste ik om te stoppen, deze week te rusten en volgende week er terug tegenaan. De bedoeling is niet om een marathon te lopen maar de 1/2 marathon van Eindhoven is misschien een volgende uitdaging. Eigenlijk heb ik nog een praktisch vraagje voor je: vorig jaar, vertelde je, liep je regelmatig met je Ipod. Ik doe dit ook maar ik heb reeds verschillende hoofdtelefoontjes gehad en geen enkele laat toe om er deftig mee te lopen: te groot, kan ze niet genoeg aandrukken tegen je oorschelp, glijden uit je oor bij transpiratie,... Welke gebruik jij en ben je er tevreden over?
Nog veel succes met het lopen en blijv vooral verderschrijven over je loopervaringen! Schema's van Paul mag je ook blijven publiceren... ;-)

Ward

01 juni, 2007 21:30  
Blogger koen fillet said...

@Ward. De authentieke iPod-oortjes van Apple vallen bij mij ook uit mijn oren. En ze klinken niet goed. Ik heb mij oortjes van Philips aangeschaft en die zijn perfect. Een modelletje met zo'n krul die rond je oorschelp past. En goedkoop ook nog. Ik denk 15 euro. 't Kan ook twintig geweest zijn, maar zeker geen vijfentwintig.

01 juni, 2007 21:57  
Blogger Ann said...

Het Groot Debat met Phara! Ik kijk er naar uit!

02 juni, 2007 11:21  
Blogger Unknown said...

Vandaag al een reclamespot voor morgen gezien! Ze straalt echt hé, alleen jammer dat Annelies Beck nu uit de reclamespot verdwenen is ;-)

02 juni, 2007 17:31  
Anonymous Anoniem said...

Koen, stoort het je eigenlijk niet als volslagen onbekenden (zoals ik) je in het station plots aanspreken? En dan vragen of je die avond nog gaat lopen?

02 juni, 2007 20:24  
Blogger koen fillet said...

@Hans. Soms stoort dat, soms stoort dat niet. De ene dag is de andere niet, en de ene volslagen onbekende is de andere niet. In dit geval stoorde het niet.
Maar ik denk dan wel elke keer: gelukkig dat ik niet in mijn neus stond te peuteren.

02 juni, 2007 20:35  
Anonymous Anoniem said...

ff off topic : klopt het dat er heruitzending komt van Marathon (zomerprogrammatie), of is dit een geintje ? Sylvie H.

05 juni, 2007 14:34  
Blogger koen fillet said...

Ah, 't is het eerste dat ik er van hoor. Ik zal eens informeren.

05 juni, 2007 14:45  
Anonymous Anoniem said...

Borstkankerverlof ????
Juist geteld 1 hit op google

05 juni, 2007 22:59  
Blogger koen fillet said...

Yes! Worden daar geen prijzen voor uitgereikt?

05 juni, 2007 23:59  
Anonymous Anoniem said...

Hier ook.... bijzonder blij dat Phara terug is. Ik zou dit in 36 punt drukletters en BOLD willen schrijven. Maar 't zal zo ook wel duidelijk zijn.

08 juni, 2007 09:52  

Een reactie posten

<< Home