donderdag, maart 22, 2007

Stokje


Stok van Michael. Hoe ik mijn toekomst zag/zie. Welaan dan.

Als kind wou ik clown worden.
Als tiener legde ik me erbij neer dat het postbode zou worden. Of wattman.
Op dit moment hangt mijn professionele toekomst samen met de toekomst van Radio 1.
En later hoop ik eendjes te voederen in het park. Arm in arm met mijn madam.

Ik ga dit stokje niet doorgeven want ik doe een ander niet aan wat ikzelf niet wil aangedaan worden. Al heb ik even aan Lux Janssens gedacht.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Koen, er hangt wat "vuil" aan uw stokje...

23 maart, 2007 14:53  
Anonymous Anoniem said...

Koen wat hangt er aan het stokje?

23 maart, 2007 21:28  
Blogger koen fillet said...

Vruchtlichaampjes van de Badhamia utricularis.

23 maart, 2007 22:47  
Blogger Rode Ridder said...

Yummie, "vruchtlichaampjes" klinkt heel lekker! Maar heten die "Badhamia utricularis" is het Latijn? Bah, wat vies! Mijn goesting is al over.

25 maart, 2007 01:39  

Een reactie posten

<< Home