zondag, februari 25, 2007

Lou 65


Net met Raymond overlegd welke Lou Reednummers we zullen draaien tijdens de verjaardagsspecial die we dinsdag gaan opnemen.

Zelf val ik nogal voor de ballads, ik hoopte dat Raymond voor het stevigere werk zou kiezen. Kwestie van evenwichten. Niet dus. Pale Blue Eyes, Candy Says, Magician, stuk voor stuk ook op mijn lijstje, en allemaal ingetogen.

Maar kom, het is nog wachten op de inbreng van Steven en Frank. Laat ons hopen op enig gitaargeweld.

Labels: , ,

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En ik maar hopen dat wij-de-lezers ook enige inbreng zouden kunnen hebben ..

25 februari, 2007 19:05  
Blogger koen fillet said...

@Aardarksen. Natuurlijk is inbreng mogelijk. Wat wil je horen? En vooral: waarom? Wat zegt het over Lou Reed? Of over jou?

25 februari, 2007 21:47  
Blogger Geert Gitaar said...

ik heb er speciaal een postje voor geschreven op mijn blog,Koen.

http://www.geertgitaar.be/2007/02/voor-koen-zijn-reed-mania.html

25 februari, 2007 23:31  
Anonymous Anoniem said...

Kies anders voor Set the twillight Reeling, rustig en ingetogen in het begin, naar het einde toe stevig gitaargeweld

26 februari, 2007 15:40  
Anonymous Anoniem said...

en nu Andy Warhol toch 20 jaar dood is waarom ook niet iets uit Songs for Drella?

* It wasn't Me
illustreert perfect welk (fantastisch) buitenbeentje Lou Reed is als gitarist, dit is een lied vol bombastische vervormde solo's die de lyrics inhoudelijk perfect aanvullen: schuld, woede boete, verdriet...

26 februari, 2007 15:47  
Blogger kris said...

beste Koen, met alle respect voor Lou
Reet, maar vertel ons nu eens wat er de radio1 luisteraar boven het hoofd hangt op 1 april? je bent er na die vergadeirng zo zwijgzaam over... en dit jaar gaan ook de analoge TV zenders uit de ether, na meer dan 50 jaar trouwe dienst... tijd voor een feestje????

26 februari, 2007 20:58  
Blogger koen fillet said...

@kris: Er hangt de luisteraar niks boven het hoofd op 1 april, Kris. De grote vernieuwing is een hele tijd geleden uitgesteld tot 1 september. En deze weblog is niet bepaald de plek om tippen van sluiers op te lichten.

26 februari, 2007 21:37  

Een reactie posten

<< Home