zondag, oktober 08, 2006

Wat nu?

Dertien zetels en je hebt de meerderheid in Kruibeke. Denert en het blok halen dat samen nét.

Ik ben eens curieus. Denert zelf doet niet moeilijk over racisme en extremisme, maar er zitten een paar Spiritisten in zijn partijtje. Ik kan me niet voorstellen dat die met het Blok is zee willen. Het alternatief is Denert met CD&V. Samen een ruime meerderheid maar ze zijn kat en hond. Of een bont allegaartje van Denert, SPa, Groen en VLD.

Een ding moet de coalitiepartner in zijn achterhoofd houden: de partij D.E.N.E.R.T. hangt aan elkaar als los zand. Het worden zes boeiende jaren in Kruibeke.

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wanneer wordt er nog eens over lopen geblogd (niet dat de verkiezingen mij niet interesseren, integendeel zelfs, maar ik, en velen met mij denk ik, zijn nu toch wel heel nieuwsgierig hoe het zit met de trainingen en die knieblessure. Of mag dat niet van de VRT?)

08 oktober, 2006 20:33  
Blogger koen fillet said...

Beste pithpossum, je hebt me bij mijn pietje. Ik mag nog wel van de VRT, maar ze vragen van een beetje terughoudend te zijn. Volgende zondag beginnen de uitzendingen van Overleven - Marathon op Canvas. Daar mag ik de spanning niet uitbloggen.

08 oktober, 2006 22:20  
Anonymous Anoniem said...

Ik kijk volgende zondag zeker naar overleven, wij blijven je aanmoedigen, dat kan ook voor het tv-scherm.
Je blog blijft zo ook fijn om lezen.
Anna

09 oktober, 2006 10:34  

Een reactie posten

<< Home