zondag, oktober 15, 2006

Tunnel

Efkes rap over en weer gefietst naar Het Andere Boek. Dat is op De Andere Scheldeoever, dus ik moest door de fietsterstunnel.

Daar is een liftje, maar een dame op leeftijd sukkelde zo hard met haar elektrische fiets dat ze niet tijdig buiten geraakte. De lift sloot zijn deuren en vertrok weer naar boven, zonder een nieuwe lading passagiers.

Gelach, maar ook gesakker over tijdverlies. Ik besloot de trap te nemen. Met ik schat vijftien kilo fiets en twee kilo boeken. Ik dacht dat ik dat na een jaar marathontraining vlotjes zou aankunnen.

Ik kwam boven, dat wel. Maar het zweet liep van mijn rug, het bloed bonkte in mijn slapen en er dreigde een zwart gordijntje dicht te gaan. En o ramp, er stond volk boven dat me herkende, ik kon me dus niet permitteren om uitgebreid te staan uithijgen.

Labels: ,

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Probeer het opnieuw maar nu met harslagmeter aan :-)
(Snel) een trap opstappen is zéér inspannend, zeker met extra gewicht.

15 oktober, 2006 19:10  
Blogger Unknown said...

Welke boeken heb je trouwens gekocht ? :-)

15 oktober, 2006 19:11  
Blogger koen fillet said...

De Omwenteling van Parijs van Ross King en De Zwarte Livingstone van Pagan Kennedy.

15 oktober, 2006 19:26  
Anonymous Anoniem said...

Een alternatief voor de Towerrun in Antwerpen?

Ann Alice

15 oktober, 2006 20:43  
Anonymous Anoniem said...

Hebt ge niet geprobeerd om er u met een kwinkslag vanaf te maken?

15 oktober, 2006 21:45  
Anonymous Anoniem said...

http://standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=G241378OG

16 oktober, 2006 22:41  

Een reactie posten

<< Home