maandag, januari 30, 2006

Er naast gevist.

logo_canvas_206
Blijkbaar waren nogal wat lezers van deze weblog kandidaat om mee te doen aan het marathonproject van Canvas. Naast het net gevist, maar toch van plan om op zijn minst de 20 km van Brussel te halen, dan maar op eigen kracht.
En ik heb al surfend gemerkt dat er veel lopers zijn die doen wat ik doe: een blog bijhouden van hun lopersleven. Ik ben van plan om in mijn rechterzijbalk linkjes te leggen naar dat soort blogs. Wie daar bij wil staan, geve een seintje...

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

je weet 'm al staan, want je bent de eerste (en enige tot nu ;) die een comment heeft achtergelaten

vzwdreamcatcher.blogspot.com

veel loopplezier!

zonnebloempje

31 januari, 2006 09:08  
Blogger Geert Gitaar said...

de mijne ?

;-)

31 januari, 2006 09:56  
Blogger David aka Letman said...

De mijne mag er ook bij:
http://letman.blogspot.com

31 januari, 2006 11:05  
Anonymous Anoniem said...

Je kan mij volgen op weg naar de marathon van Rotterdam - 9 april - op http://frankspencer.skynetblogs.be.
of via de website van Runners World, forum dreamteam 2006.
Thanks !

31 januari, 2006 13:31  
Anonymous Anoniem said...

En terwijl je toch bezig bent ... doe de mijne ook maar

31 januari, 2006 15:47  
Blogger Joeri said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

31 januari, 2006 20:47  
Blogger Peter said...

Hallo Koen,

Samen met een andere afvaller, Bruno, heb ik Gasthuisberg nog net wel, maar de 'laatste zes' net niet gehaald. Onze blog staat op http://20km.blogspot.com.
Ook op http://16km.blogspot.com staat een blog van iemand die erbij was in Leuven en die 'Dwars door Brugge' als doel heeft.
Van de 9 mensen die op die laatste selectie zijn afgevallen zijn we trouwens met 6 aan het voorbereiden om jullie in Brussel op te jagen, enfin, dat is toch de bedoeling maar met jullie professionele trainer denk ik niet dat de kaarten heel eerlijk liggen ;-) ...

Peter

01 februari, 2006 12:28  
Anonymous Anoniem said...

Altijd welkom op mijn blog...

01 februari, 2006 17:15  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop ook binnenkort mijn eerste marathon te lopen.

Veel succes met jouw voorbereiding.

Groeten,
Jan Schockaert

01 februari, 2006 22:40  
Blogger Jan said...

Euh Koen, naar welk adres kan ik mailen ?

19 oktober, 2006 12:58  
Blogger koen fillet said...

@janjansen.be: Ik verklap hier een goed bewaard geheim. Iedereen die op de vrt werkt heeft een emailadres van het type voornaam.familienaam@vrt.be. Laat het stalken een aanvang nemen.

19 oktober, 2006 13:03  

Een reactie posten

<< Home