zaterdag, januari 28, 2006

Stofalarm!

Je gaat beter niet joggen vandaag, meldt de Intergewestelijk Cel voor het Leefmilieu. In hun eigen woorden: "Mensen die bijzonder gevoelig zijn voor luchtvervuiling (jonge kinderen, ouderen, personen met COPD, personen met hart- en vaatziekten enz.), doen best geen ongewone lichamelijke inspanningen. Iedereen wordt overigens aangeraden tijdens een wintersmogepisode langdurige fysieke inspanningen (bijvoorbeeld joggen) zoveel mogelijk te vermijden."

"Wintersmogepisode" heb ik twee keer moeten lezen voor ik het ontcijferd had.

(Ere wie ere toekomt: Het was Lewie die me als eerste waarschuwde, in een comment op een vorige post. Je moet die comments af en toe eens openklikken, er staan geregeld interessante dingen in.)

En Fit4Fun is nog altijd even potdicht als gisteren. Ik kan dus niks sportiefs doen vandaag. Dat komt me niet slecht uit, ik heb een snotvalling. Niet ziek genoeg om ziek te zijn, maar toch lastig.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo Koen,
Ik ben Johan en zat ook in de selectie van jullie programma, doch ik raakte niet verder dan het Amerikaans theater.
Ben ondertussen zelf begonnen met lopen via een trainingsprogramma van asics.nl.
Ik volg reeds van in het begin je blog maar waar zijn al die andere niet geselecteerden? Is niemand aan het lopen gegaan? In ieder geval volhouden Koen voor mij is deze blog een extra motivatie.

29 januari, 2006 14:42  
Anonymous Anoniem said...

Goeiemiddag,

Ik ben ook in het Amerikaans theater geraakt (en heb zelf in het verre Brussel nog een bekende tegen het lijf gelopen). Hij is zwaar aan het trainen en diƫten geslagen, met de nodige begeleiding, en ik iets minder. Het is inderdaad toffer om buiten te kunnen lopen dan te sporten in een fitness-centrum. En vooral miserie om te blijven volhouden (altijd wel nog iets kleins af te werken, dat dan uitloopt)

30 januari, 2006 13:00  
Anonymous Anoniem said...

Hier Bert, alias BeWa.
Ook tot in het AT in Bxl. geraakt,
2 sportieve doelen dit jaar, Parijs-Roubaix met de mtb, om de 2 jaar voor 'recreanten', nu 3x 'na elkaar' en de marathon in NYC.
Nu mijn beste kameraad er nog woont voor zijn werk...
'k Heb nog gene meter gefietst, maar het lopen daarentegen!!
Hiehaaaaa, leuk, zalig, ontstressen, herboren worden, met wat kan je dat allemaal niet vergelijken!!
Blij te vernemen dat Koen het nu ook graag doet, het kan alleen maar beter worden, niet?!

Tot blogs (enfin in de commentaren dan toch)

30 januari, 2006 16:01  
Blogger koen fillet said...

@Wim: (raprap want ik ben eigenlijk de tafel aan het zetten) Ik heb links en rechts op deze blog al aangegeven wat de doelen zijn, Wim. Het ontbreekt me nu aan tijd om die hier te linken. Ik zal straks in mijn post van vandaag details geven.

30 januari, 2006 19:05  

Een reactie posten

<< Home