maandag, september 22, 2008

Mississippi


Vrijelijk te downloaden op de website van The Guardian: Mississippi van Bob Dylan. Het enige wat ze in ruil vragen is een email-adres. Wie geen zin heeft om dat te geven, moet wachten tot 6 oktober. Dan verschijnt The Bootleg Series Vol 8: Tell Tale Signs. Daar komt Mississippi uit.

Op bobdylan.com staat al langer Dreaming of you ter download. Ook gratis.

The Bootleg Series Vol 8 is in zijn eenvoudigste vorm een dubbelCD. Maar er is ook een superdeluxe editie met drie CD's. Dat steekt mijn ogen uit, maar 130 dollar is wel erg veel geld. En als je online bestelt maak je kans op die poster hierboven, van Theme Time Radio Hour. Hebzucht. Hebzucht.

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Inderdaad. Op zulke momenten ben ik blij een vrouw te zijn, ongeacht de geëigende ongemakken.

22 september, 2008 22:00  
Anonymous Anoniem said...

Wat zou de achilleshiel van idolatrie of verzamelwoede zijn ?

(Ja, pardon, ik ben ook een vrouw)

22 september, 2008 22:27  
Blogger Isabelle said...

Snel Koen, snel, een dt-foud op de derde laatste lijn.

22 september, 2008 22:28  
Anonymous Anoniem said...

Stuiten we hier op een verborgen waarheid van Kant : 'Je kunt omdat je moet' ? En luidt de omkering hiervan : 'Je kunt niet omdat je niet mag' ?

Misschien zeggen we wel dat we niet kunnen omdat we het anders ook effectief zouden doen. Misschien.

22 september, 2008 23:34  
Anonymous Anoniem said...

Mag ik ook even meegeven dat vanaf 8 oktober de derde reeks van zijn onvolprezen Theme Time Radio Hour weer van start gaat?

23 september, 2008 08:42  
Anonymous Anoniem said...

oeieoeioeoe.........
slimme mensen
bobob dylan
hoor ik daar een verouderingsproces of gewoon een status quo qua leeftijd in muziek???

23 september, 2008 16:42  
Anonymous Anoniem said...

Uitnodiging albumvoorstelling Fried Bourbon (Boomse Bluesgroep)

Dag Koen,

Ik zie dat u in de Rupelmondestreek woont. Bij deze wil ik u graag uitnodigen voor een avondje zalig ontspannen in de gezellige bluessfeer. Dit gecombineerd met heerlijke bluesmuziek van Fried Bourbons nieuwste plaat "Deep fried!", special guests (Roland van campenhout, Gene Taylor, Deep fried banquet, ... In het kader van mijn stage als bedrijfsvertaler-tolk/ account manager heb ik de opdracht gekregen om deze albumvoorstelling mee te organiseren. Een leuke uitdaging.

Kortom, een ideaal avondje uit.

De albumvoorstelling vindt deze vrijdag 8 mei plaats om 20u30.
Achter café Koophandel, noeveren 68, Boom.

U bent altijd welkom. Mocht ukomen, graag even bevestigen via albumvoorstelling@musicarena.be of via hj@musicarena.be.

Alvast bedankt en hopelijk tot snel :)

Met vriendelijke groeten

Helena Janssens

06 mei, 2009 10:54  

Een reactie posten

<< Home